خبرهای داغ:
مدیر مهد قرآنی و پیش دبستانی ریحانه سپاه ناحیه همدان تأکید کرد
مدیر مهد قرآنی و پیش دبستانی ریحانه پایگاه حضرت آمنه(س) سپاه ناحیه همدان تربیت کودک و نسل منتظر را یکی از مسائل مهم تشکیل خانواده مهدوی دانست و گفت: تربیت مهدوی همان تربیت اسلامی و دینی است که باید بر این اساس کودکان را در جهت تشکیل خانواده مهدوی تربیت کرد.
کد خبر: ۹۰۱۲۵۵۵
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۲

ضرورت تربیت مهدوی کودکان برای تشکیل خانواده مهدویلیلا یوسفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با گرامیداشت نیمه شعبان و میلاد پر فروغ حجت عالم گستر، حضرت مهدی(عج) اظهار داشت: این روز یکی از اعیاد بزرگ است که باید بیش از پیش گرامی داشته شود.

وی با اشاره به ضرورت نهادینه کردن مفاهیم مهدوی در کودکان گفت: تربیت نسل منتظر با توجه به اینکه کودکي مهمترين دوران در تربيت انسان‌ها است، در گرو نهادینه کردن مفاهیم مهدوی در کودکان است.

مدیر مهد قرآنی و پیش دبستانی ریحانه پایگاه حضرت آمنه(س) سپاه ناحیه همدان تربیت کودک و نسل منتظر را یکی از مسائل مهم تشکیل خانواده مهدوی دانست و اضافه کرد: تربیت مهدوی همان تربیت اسلامی و دینی است که باید بر این اساس کودکان را در جهت تشکیل خانواده مهدوی تربیت کرد.

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان و تاثیر آن در تربیت فرزندان گفت: در عصر کنونی کودکان در معرض هجمه‌های فرهنگی دشمنان قرار دارند و وظیفه والدین و مربیان در قبال تربیت مهدوی تنها چند برابر می‌شود.

یوسفی تاکید کرد: با توجه به نفوذپذیری ثانیه‌ای فرهنگ غیر مهدوی و بیگانه توسط ابزار و امکانات در دسترس کودکان، آشنا کردن کودک با موضوع نیمه شعبان و انتظار ونهادینه کردن آن در جسم و روح کودک در جهت تربیت کودک مهدوی و تشکیل خانواده مهدوی بیش از پیش احساس می‌شود.

وی در همین خصوص از برگزاری جشن کودکان مهدوی ویژه نوآموزان مهد و پیش دبستانی ریحانه پایگاه حضرت آمنه(س) خبر داد و عنوان کرد: این مراسم در راستای تربیت مهدوی کودک و آشنایی آنها با فرهنگ مهدویت و امام زمان(عج) برگزار شد.

مدیر مهد قرآنی و پیش دبستانی ریحانه پایگاه حضرت آمنه(س) سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه قصه‌گویی درباره ظهور یکی از راه‌های انتقال معارف مهدوی است، گفت: علاوه بر اجرای این مهم در طول سال برای نوآموزان، در جشن نیمه شعبان با حضور حجت الاسلام شکری قصه‌های مهدوی برای کودکان بازگو شد.

وی به دیگر برنامه‌های اجرای این مراسم اشاره و عنوان کرد: مولودی خوانی، اجرای سرود مهدوی توسط نوآموزان و برگزاری مسابقه از دیگر محورهای این مراسم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات