خبرهای داغ:
سرگرد بهرامی گفت: تا هر اندازه که اندیشه مهدویت و اندیشه های شهیدمطهری در بین بسیج و احادمردم نقش ببند قطعا کار در سپاه رو به پیشرفت است و ما قطعا لحظه ای از حمایت از برنامه های عقیدتی سیاسی نخواهیم نشست.
کد خبر: ۹۰۱۲۵۵۶
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرگردبهرامی در گفت و گو با خبرنگار بسیج، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته عقیدتی سیاسی اظهار داشت: بینش به گفتمان مهدویت و حکمت مطهر راز و رمز بالندگی سپاه پاسداران هست.

سرگرد بهرامی افزود: ما معتقد هستیم که پاسداری از انقلاب اسلامی نیاز به معرفت و شناخت دارد و پاسداران و بسیجیان برای مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان باید آمادگی داشته باشند واین آمادگی به وجود نمی آید مگردر تعمیق بخشی بینش آحاد مردم و بویژه نظامیان و بسیجیان کشوردر گفتمان مهدویت و اندیشه های شهید مطهری که لازمه اسلام شناسی و قدم گذاشتن هر انسانی در پست های خدمتی به مردم و نظام است. .
سرگردبهرامی به جایگاه ارزشمند شهید مطهری پرداخت و یادآور شد: آثار این شهید جای تأمل دارد و پاسخگوی نیازها و شبهات اعتقادی، سیاسی و دینی مردم است که امسال با نیمه شعبان و روز انتظار مردم مقارن شده است تا به دوموضوع که همیشه عجین بوده اند بپردازیم که شامل گفتمان مهدویت و اندیشه های شهید مطهری است که به حق در همه موضوعات مبتلا به جامعه ی امروز نقشه راه و نسخه ی نجات دارند و امروز سپاه پاسداران با الگوگیری از این دو موضوع توانسته است به بالندگی و حضور همیشه درصحنه خود با اقتدار برسد.

وی با اشاره به تقارن هفته عقیدتی سیاسی و نیمه شعبان مطرح وبرپیگیری برگزاری نشست های بصیرتی با موضوع مهدویت و انتظار با هدف ارتقای تفکر مهدوی در تمام رده های سنی وبویژه کارکنان ناحیه بسیج بویین میاندشت اشاره نمود و همچنین به استفاده از منابع شهید مطهری بعنوان سرفصلهای تربیت وتعالی کارکنان و بسیجیان اشاره نمود .
سرگرد بهرامی در ادامه گفتگو از همکاری بی شاعبه و پشتیبانی فرماندهی در حمایت از برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در هر زمان و مکان حول محور اندیشه های تربیتی و بصیرت افزایی گفت و افزود: تا هر اندازه که اندیشه مهدویت و اندیشه های شهیدمطهری در بین بسیج و احادمردم نقش ببند قطعا کار در سپاه رو به پیشرفت است و ما قطعا لحظه ای از حمایت از برنامه های عقیدتی سیاسی نخواهیم نشست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها