امروز به مناسبت میلاد باسعادت منجی عالم بشریت و روز معلم جمعی از بسیجیان هنرمند خرم‌آبادی با شهید زنده سید نور خدا موسوی دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۱۲۵۶۱
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، امروز به مناسبت میلاد باسعادت منجی عالم بشریت و روز معلم جمعی از بسیجیان هنرمند خرم‌آبادی با شهید زنده سید نور خدا موسوی دیدار کردند.

فریدون کریمی والا ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز معلم، اظهار کرد: توفیق بزرگی است که در این روز خجسته به دیدار سیدنورخدا و خانواده بزرگ ایشان نائل شدیم.

دیدار هنرمندان لرستانی با شهید زنده

وی خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده جانبازان از تأکیدات مورد سفارش فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان است.

مسئول بسیج هنرمندان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان ضمن تقدیر از زحمات همسر این جانباز سرافراز، بیان داشت: برای شما و فرزندان عزیزتان اجر دنیوی و اخروی را از خداوند متعال خواستاریم.

دیدار هنرمندان لرستانی با شهید زنده

کریمی والا با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه جانبازان رهبران نهضت‌اند، افزود: همچنین در بیاناتی دیگر رهبر حکیم انقلاب می‌فرمایند که جانباز بر دشوارترین و سخت‌ترین ضعف‌های جسمانی فائق آمده و ضعف‌ها را مقهورانه و بااراده خود شکست داده تا وجود یک بارقه و حقیقی برتر را به دیگران نشان دهند.

وی ادامه داد: شهید زنده لرستانی که آوازه‌اش فراتر از مرزها رفته و تنها متعلق به لرستان و ایران نیست نمونه و سرمشقی برای جوانان خصوصاً بسیجیان هستند.

دیدار هنرمندان لرستانی با شهید زنده

انتهای پیام/

ارسال نظرات