مسؤول تعلیم و تربیت سپاه کوهبنان:

حضرت ولیعصر (عج) مظهر رحمت و مهر پروردگار است

مسؤول تعلیم و تربیت سپاه کوهبنان گفت: حضرت ولیعصر (عج) مظهر رحمت و مهر پروردگار است
کد خبر: ۹۰۱۲۵۸۱
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۴

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، همزمان با سالروز ولادت باسعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت ولیعصر (عج) طبق روال سال‌های متمادی مراسم جشن باشکوهی در محل مهدیه روستای ده خواجه شهرستان کوهبنان برگزار شد که با مولودی‌خوانی، اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری همراه بود.

در حاشیه این مراسم حجت‌الاسلام مهدی مالکی مسؤول تعلیم و تربیت سپاه کوهبنان با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: قیام و انقلاب آخرین سفیر الهی از بزرگترین حقایق جهان هستی است که در آیات و روایات به این مهم اشاره شده است و تمام معصومین (ع) درباره دوره‌های زندگی، ظهور، چگونگی قیام، ویژگی‌های حکومت آن حضرت مطالبی را بیان کرده‌اند.

وی ابراز داشت: مهمترین ویژگی دوره غیبت صغری آن است که مردم از طریق چهار نائب خاص حضرت با مردم در ارتباط بودند که پیام‌های حضرت و پاسخ به سوالات را در راس امورات خویش داشتند.

مالکی تصریح کرد: حضرت ولیعصر (عج) مظهر رحمت و مهر پروردگار است که در دوران غیبت با عنایت خاص خود بلاهای بزرگ را از فرد فرد جوامع خصوصا شیعیان دور می‌سازد و همواره روح امید، نشاط و پویایی را در جامعه افزون می‌کند.

وی خاطر‌نشان کرد: طی دوران گذشته همواره دشمنان در تلاش بودند تا با ترویج خرافات و شبهات موضوع مهدویت را تحت‌الشعاع قرار دهند‌، اما لطف خداوند و وجود انسان‌های متدین و عالم مانعی بزرگ بر سر راه آنان بوده است.

مسؤول تعلیم و تربیت سپاه کوهبنان ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی، اعیاد شعبانیه خصوصا نیمه شعبان احیا شد و رونق خاصی به خود گرفت که شاهد افزایش گسترش فرهنگ مهدویت، فضاهای مهدیه، برگزاری دعای ندبه و جشن‌های ویژه و ... هستیم.

وی تاکید کرد: در حال حاضر هم مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) به عنوان نائب حضرت ولیعصر (عج) زعامت و رهبری جامعه اسلامی را بر عهده دارند و با منویات و فرمایشات خود زمینه را برای قیام و حکومت حضرت فراهم می‌کنند.

مالکی گفت: با حضور حضرت ولیعصر (عج) حکومت عدالت‌گستر بر سراسر گیتی گسترده خواهد شد و مردم در کنار هم در صلح، صفا و آرامش زندگی خواهند کرد و طاغوت‌های زمان به زباله‌دانی تاریخ سپرده می‌شوند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار