نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در دیداری که مربیان عقیدتی و فرماندهان و مسئولان سپاه استان به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج با وی داشتند، گفت: هفته که به نام هفته معلم و در سپاه بنام عقیدتی سیاسی نامگذاری شده حاوی نکته مهمی است، چراکه امروز دشمنان عقیده و فرهنگ ما را مورد هدف قرار داده اند.
کد خبر: ۹۰۱۲۵۸۹
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی بیت نماینده ولی فقیه در استان، حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: باید مربیان و جوانان ما در رابطه با پاسخگویی به شبهات، بروز باشند و باید در مسایل سیاسی هم آگاه سازی سیاسی را روز به روز بالا ببریم.

وی ادامه داد: سپاه و نیروهای مسلح باید آگاه ترین قشر به مسایل سیاسی باشند.

حجت الاسلام آل هاشم با بیان اینکه آگاه سازی سیاسی با ورود به مسایل سیاسی فرق می کند، افزود: سپاه باید خود را مسلط به مسایل سیاسی کند.

امام جمعه تبریز  یاد آور شد: بیشترین فهم را باید نیروهای نظامی ما درباره مسایل سیاسی داشته باشند.

حجت الاسلام آل هاشم در ادامه بسیج را بعنوان نیرویی ارزشمند که در اختیار سپاه است دانست و گفت: بسیج باید در برخی مواقع خودجوش به میدان بیاید.

وی افزود: هرجا که با رعایت ضوابط تشخیص دادید دفاع از آرمانهای انقلاب ضرورت دارد،  وارد شوید.

حجت الاسلام آل هاشم خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب امروز تلاش می‌کنند ارزش ها و آرمانهای اساسی نظام را دگرگون‌کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان برای تغییر هویت و ماهیت دینی و انقلابی ما تلاش می‌کنند، افزود: دشمنان انقلاب در خارج و هم وابسته هایشان در داخل سعی می‌کنند روزمره‌گی و انفعال مدیریت فرهنگی کشور و دستگاه های سیاست گذار در پدیده های نوظهور را منفعل کنند.

حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: امروز یک حرکت جهادی در مقابل هجمه های دشمنان نیاز است، همه و مخصوصاً بسیج باید در این مورد احساس مسئولیت کند.

وی ادامه داد: دشمن سعی می‌کند در سبک ‌زندگی مسئولان و مردم ما با به حاشیه بردن سنت های اصیل و انقلابی تغییر ایجاد کند.

امام جمعه تبریز خاطر نشان کرد: دشمن در تلاش است در جریان تهدیدات فرهنگی، ترویج و رشد بی حیایی، بی بند و باری و بی اخلاقی  را در جامعه افزایش دهد

ارسال نظرات
پر بیننده ها