رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی:

بهره‌برداری از مدول دوم تصفیه‌خانه فاضلاب تبریز تا پایان سال 98

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی گفت: مدول دوم تصفیه‌خانه فاضلاب تبریز اواخر سال 1398 به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۹۰۱۲۵۹۶
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، داود بهبودی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از روند پیشرفت پروژه مدول دوم تصفیه‌خانه فاضلاب تبریز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با اجرای این پروژه تولید 75 میلیون متر مکعب پساب به منظور انتقال به دریاچه ارومیه محقق می‌شود.
وی افزود: دفع بهداشتی فاضلاب شهر تبریز، کمک به حفاظت محیط زیست، بازچرخانی و استفاده مجدد از آب مصرفی شهر تبریز از جمله اهداف پروژه به شمار می‌روند.
بهبودی توضیح داد: تا فروردین سال جاری میزان پیشرفت فیزیکی سیویل بخش مایع پروژه 65 درصد، پیشرفت فیزیکی کل سیویل 40 درصد و پیشرفت فیزیکی کل پروژه نیز 25 درصد بوده است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی اعتبار هزینه شده برای پروژه را 70 میلیارد تومان و اعتبار مورد نیاز برای اتمام کل پروژه را نیز 130 میلیارد تومان عنوان و اضافه کرد: عدم تصویب به موقع اعتبارات سالانه طرح باعث سلب امکان برنامه‎ریزی دقیق برای تامین مالی طرح می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تخصیص اعتبار به صورت اوراق باعث ایجاد مشکل در خرید تجهیزات خارجی می‌شود، لازم است بخشی از اعتبار پروژه به صورت نقدی تخصیص یابد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها