مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به اینکه در مسئله عقیدتی سیاسی در سپاه ابتدا باید به موضوع وجودی و اهمیت سپاه توجه داشت گفت: سپاه بیش از آنکه ارتشی نظامی باشد سازمانی عقیدتی است و قبل از آنکه با نیرو سازمانی به مقابله جبهه ظاهری دشمن برود، دخیل در نبرد با عقاید باطل دشمن می شود.
کد خبر: ۹۰۱۲۶۰۷
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجه الاسلام والمسلمین یدالله غلامی در گفتگو با بسیج با گرامی داشت یاد و خاطر استاد شهید علامه آیه الله مرتضی مطهری، در خصوص این ایام در سپاه گفت: هر ساله از دوازدهم اردیبهشت سالروز شهادت علامه استاد شهید آیه الله مطهری این ایام بنام هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری و برنامه های متنوعی به پاس ارج نهادن به مقام شامخ این استاد و معلم اخلاق، در سطح سپاه برگزار می گردد.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به اینکه در مسئله عقیدتی سیاسی در سپاه  ابتدا باید به موضوع وجودی و ماهیت سپاه  توجه داشت گفت: سپاه بیش از آنکه ارتشی نظامی باشد سازمانی عقیدتی است و قبل از آنکه با نیرو سازمانی به  مقابله  جبهه ظاهری دشمن برود، دخیل  در نبرد با عقاید باطل دشمن می شود.

 حجه الاسلام والمسلمین غلامی افزود: سپاه افزون بر حفاظت از انقلاب  و کیان نظام اسلامی،  در برابر هجوم فیزیکی دشمن رسالت صیانت از ماهیت آنرا دارد.

این مقام مسئول در سپاه کربلا، دیدبانی از مرزهای عقیدتی سیاسی و اخلاقی جامعه اسلامی، مراقبت از روند صحیح حرکت نظام  در مسیر اهداف ترسیمی انقلاب  توام با حفظ ،  تقویت و گسترش روحیه  انقلابی مردم را از جمله تکالیف و وظائف مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانست.

وی ادامه داد: انجام این مسئولیت خطیر ممکن نمی شود مگر با تمسک به دین، تقوی و معنویت همراه با صداقت و پاکدامنی که عقیدتی سیاسی  این مهم را در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تامین می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها