خبرهای داغ:
بمناسبت گرامیداشت هفته مقام معلم زنگ سپاس معلم باحضور جمعی از مسئولین سرپلذهاب در مدارس شهرستان نواخته شد.
کد خبر: ۹۰۱۲۶۲۲
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، به مناسبت هفته بزرگداشت معلم و سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری زنگ سپاس از معلم با حضورامام جمعه، فرماندار ، رئیس اداره آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین سرپل ذهاب به صورت نمادین در هنرستان زینبیه نواخته شد.

 

امام جمعه سرپل ذهاب درحاشیه این آیین ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و آغاز هفته معلم به فرهنگیان و تلاشگران تعلیم و تربیت اظهار داشت:  رسالت معلمان همچون رسالت انبیا(ع) در جهت هدایت و راهنمایی بشراست چرا که معلمان تلاشگری که در این عرصه مشغول به فعالیت هستند از انسان‌های شایسته جامعه به شمار می‌روند و عمل آن‌ها ستودنی است.

 

وی افزود: معلمان در جامعه ما نقش مهمی در تربیت دانش آموزان دارند و باید همواره با جدیت در انجام این رسالت خطیر نقش آفرین باشند.

 

وی یادآورشد: درجریان زلزله سرپل ذهاب، بخش قابل توجهی ازمدارس این شهرستان تخریب شد اما مدیران و معلمان با سعه صدربا مشکلات دست و پنجه نرم کردند و روند تحصیل دانش آموزان را با تحمل هرمشقتی ازسرگرفتند و این جای تقدیر دارد.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش سرپل ذهاب در ادامه ضمن تبریک هفته معلم به یکایک مهربانان و سنگرنشینان تعلیم و تربیت اذعان داشت: شغل معلمی برگرفته اززندگی پیامبر مکرم اسلام است  و آگاه سازی جامعه در سطوح مختلف از ویژگی های معلمین است که خوشبختانه  با دلسوزی و تعلیم و تربیت صحیح دانش آموزان  امروز کشور ما مسیر رشد و ترقی را می پیماید.

 

روح اله عباسیان گفت: هر چند هر روز که تعلیم و تربیت در جامعه جریان دارد، روز معلم است و همه روزها را به این اعتبار می‌توان روز معلم نامید، اما 12 اردیبهشت‌ماه، که برای ملت ما یادآور معلم کبیر معارف اسلامی یعنی استاد شهید مطهری است، نمایانگر جایگاه تعلیم و تربیت در نظام اندیشه اسلامی است.

 

شهرستان سرپل ذهاب درغرب استان کرمانشاه بیش از85هزارنفرجمعیت ویک هزار و 270فرهیخته دارد و 16هزارو 535 دانش آموز در221 فضای آموزشی و 738 کلاس درسی درمقاطع مختلف مشغول تحصیل هستند.

ارسال نظرات