خبرهای داغ:
مدیرعامل آتش نشانی کرمانشاه خبر داد:

ادامه تلاش ها برای یافتن پیکر کودک غرق شده در چم‌بشیر

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی کرمانشاه گفت: جستجو برای یافتن پیکر کودک ۳ ساله غرق شده در رودخانه چم بشیر شهر کرمانشاه همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۹۰۱۲۶۲۳
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، غلامرضا رضایی اظهار داشت: تلاشها و جستجو برای یافتن پیکر کودک سه ساله غرق شده در رودخانه چم بشیر کرمانشاه ادامه دارد.

 

وی گفت: در روز حادثه به محض اطلاع از این اتفاق واز همان لحظات وقوع این حادثه تاسف بار دو تیم از ماموران و امدادگران سازمان آتش نشانی  جهت انجام عملیات امداد و نجات در محل حاضر شدند.

 

رضایی افزود: خوشبختانه یکی از کودکان توسط احدی از اهالی محل نجات پیدا کرده و امدادگران سازمان نیز به جستجو برای یافتن جسد کودک دیگر پرداختند.

 

وی ادامه داد: امدادگران سازمان آتش نشانی تمام تلاش خود و تجهیزات امدادی را جهت یافتن پیکر کودک دیگر به کار بسته اند و از غواصهای سازمان و غواصهای داوطلب فراخوان و جهت کشف جسد در بستر رودخانه بکار گیری شدند اما تا این لحظه جستجو برای پیدا نمودن این کودک نتیجه ای نداشته و جستجو همچنان ادامه دارد.

 

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی کرمانشاه گفت: شارژ اکسیژن سیلندرهای غواصی مصرف شده از همان ابتدای کار توسط کارگاه شارژ سازمان انجام می پذیرد.

آتش نشانی

 

ارسال نظرات