خبرهای داغ:
رئیس اتاق اصناف کرمانشاه مطرح کرد:

عزم اتحادیه‌های صنفی کرمانشاه برای حمایت از کالای ایرانی

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه گفت: اصناف و اتحادیه های صنفی کرمانشاه عزمی راسخ برای حمایت از کالای ایرانی دارند.
کد خبر: ۹۰۱۲۶۴۲
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، نشست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با اتاق اصناف و روسای اتحادیه های صنفی برگزار شد.

 

 رئیس اتاق اصناف کرمانشاه ضمن تبریک انتصاب مهندس رستمی به عنوان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، گفت: همه ما چندین سال است که مهندس رستمی را می شناسیم. ایشان از پاک دست ترین مسئولان استان هستند و انتصاب ایشان کاملا به حق و درست بوده است.

 

رضا سلیم ساسانی در ادامه افزود: با مجوز صادره از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و با تلاش و همت اصناف شریف ما به عنوان اولین استان در کشور، نمایشگاه حمایت از کالای ایرانی را در راستای تحقق شعار سال که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، برگزار کردیم.

 

رئیس اتاق اصناف در پایان سخنان خود، گفت: مطمئنا اصناف و روسای اتحادیه های صنفی کرمانشاه که اکثر آن ها هم در این جلسه حضور دارند در کنار مهندس رستمی خواهیم بود و در راستای حمایت از کالای ایرانی در کنار هم تلاش خواهیم نمود.

 

پس از سخنان  ساسانی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، طی سخنانی ابراز داشت: فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و نیمه شعبان را به حضار تبریک می گویم و از اصناف عزیز و غیور کرمانشاهی که به منظور حمایت از کالای ایرانی به عنوان اولین استان نسبت به برگزاری این نمایشگاه اقدام کردند، تشکر می کنم.

 

وی تصریح کرد: بحث حمایت از کالای ایرانی سه بخش تولید، توزیع و مصرف را شامل می شود که ما به طور مستقیم با هر سه بخش در ارتباط هستیم و این خود نشان دهنده اهمیت و حساسیت کار ما می باشد.

 

رستمی نقش اصناف را در حمایت از کالای ایرانی بسیار مهم برشمرد و افزود: از همه شما می خواهم برای استقلال کشورمان و حل معضل بیکاری تلاش کنیم و با تهیه کالای تولید داخل و فروش آن به این مهم کمک کنیم.

 

وی در ادامه، گفت: به شما قول می دهم تمام تلاش خود را جهت حمایت از شما اصناف عزیز که از خانواده صنعت، معدن و تجارت هستید به کار ببندیم و تا جایی که در توان ما باشد به شما کمک خواهیم کرد.

 

 

ارسال نظرات