خبرهای داغ:
قائم مقام شهردار قم با بیان اینکه احداث رینگ دوم بزرگترین خدمت در راستای تسهیل دسترسی به زائران و مجاوران است، گفت: با این اقدام پارکینگ‌ها تامین شده و مشکل در تردد خودر‌ها حل می‌شود.
کد خبر: ۹۰۱۲۶۶۸
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸
حل مشکلات ترافیکی جمکران در گرو احداث رینگ دوم ترافیکی
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، ابراهیم معتمدی با بیان اینکه در منطقه جمکران باید پروژه‌های مهم زیرساختی در سال ۹۷ و ۹۸ در دستور کار قرار گیرد، گفت: اگر این پروژه‌ها در منطقه جمکران به ثمر بنشیند اتفاق موثر در خصوص خدمت به زائران در زمینه ارائه خدمات و تسهیل ترافیک انجام شده است.

وی با بیان اینکه در سال‌های آتی به غیر از پروژه‌های کوچک در سطح منطقه باید رینگ دوم جمکران تکمیل شود، گفت: در حال حاضر یک بال از این رینگ به ثمر رسیده و امیدواریم یک بال تا پایان سال و دو بال دیگر تا پایان سال آینده احداث شود.

قائم مقام شهردار قم با بیان اینکه احداث رینگ دوم ترافیکی بزرگترین خدمت در راستای تسهیل دسترسی به زائران و مجاوران است، گفت: با این اقدام پارکینگ‌ها تامین شده و مشکل در تردد خودر‌ها حل می‌شود.

وی پروژه دیگر را احداث پارک ۴ هکتاری جنب درب قبله دانست و گفت: این پروژه نیز باید با همکاری جمکران محقق شود و مذاکرات به انتها رسیده است و امیدواریم این پروژه تا اوایل سال ۹۸ به افتتتاح برسد.

معتمدی با اشاره به اینکه نسبت به دو سال گذشته نظم بهتری استقرار پیدا کرده است گفت: تحقق نظم موجب می‌شود که جمعیت کمتر به چشم بیاید.

وی گفت: بازگشایی زیرگذر بلوار شهید کریمی و بلوار آیت الله بروجردی، منظم شدن دسترسی‌ها و افزایش تجربیات و همچنین حضور نیروی انتظامی موجب تسهیل در تردد‌ها و ترافیک شده است.

قائم مقام شهردار قم با بیان اینکه استفاده از تجربیات گذشته و پوشش نقاط ضعف از جمله اقدامات انجام شده بوده است، گفت: در صورتی که رینگ دوم حاشیه جمکران تکمیل شود بسیاری از مشکلات بطرف خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها