خبرهای داغ:
مسؤول روابط عمومی اوقاف استان قم اشاره به تدارک گسترده بقاع متبرکه استان برای برپایی جشن نیمه شعبان گفت: مراسم جشن و سرور به مدت سه شب در بیش از ۴۰ حرم مطهر امامزادگان قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۱۲۶۷۰
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۱
جشن نیمه شعبان در ۴۰ بقعه استان قم برگزار شد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مهدی قائم‌پناه با اشاره به تدارک گسترده بقاع متبرکه استان برای برپایی مراسم جشن و سرور به مناسبت سالروز میلاد فرخنده حضرت ولیعصر (عج) اظهار کرد: بر این اساس در ۴۰ حرم مطهر امامزادگان استان قم، مراسم جشن و شادی به مدت سه شب در حال برگزاری است.

وی افزود: با توجه به فرا رسیدن نیمه شعبان و سالروز میلاد امام زمان (عج)، در تمام بقاع متبرکه ناحیه یک شهرستان قم، مراسم جشن و سرور تدارک دیده شده که این مراسم‌ها طی روز‌های ۱۱ تا ۱۳ اردیبهشت ماه برگزار می‌شوند.

مسئول روابط عمومی اوقاف استان قم با بیان اینکه مراسم شاخص جشن نیمه شعبان نیز در سه خیمه معرفت تدارک دیده شده و ۳۰ مبلغ روحانی طی این روز‌ها در غرفه‌های مختلف خیمه‌های معرفت مشغول ارائه خدمات فرهنگی به زائران و مجاوران شهر قم هستند گفت: خیمه معرفت آستان مقدس امامزاده علی بن جعفر (ع) به همراه ایستگاه صلواتی در مسیر بلوار پیامبر اعظم (ص)، خیمه معرفت آستان امامزاده جعفر شهید (ع) همراه با ایستگاه صلواتی و خیمه معرفت اداره اوقاف ناحیه یک در جوار مسجد مقدس جمکران، طی سه روز به فعالیت می‌پردازند.

وی ادامه داد: مراسم شب احیای هیئت تراز انقلاب اسلامی امامزادگان استان قم با حضور حاج حسین یکتا، شب نیمه شعبان در آستان مقدس امامزاده علی بن جعفر (ع) برپا شد.

قائم‌پناه به برنامه‌های اوقاف ناحیه دو شهرستان قم در این زمینه اشاره و تصریح کرد: در ۱۳ بقعه متبرکه ناحیه دو شهرستان قم مراسم جشن برگزار شده و طی شب‌های آینده نیز ادامه خواهد داشت.
ارسال نظرات