خبرهای داغ:
رئیس کمیته بانوان هفته فرهنگی ـ. اقتصادی قم در لبنان خبر داد
رئیس کمیته بانوان هفته فرهنگی ـ. اقتصادی قم در لبنان از برگزاری نشست‌هایی با حضور فارغ التحصیلان و فعالان عرصه‌های فرهنگی، اعتقادی و آموزشی لبنان در هفته فرهنگی ـ. اقتصادی قم در لبنان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۱۲۶۷۷
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳
برگزاری نشست‌هایی فرهنگی و آموزشی در هفته فرهنگی قم در لبنان
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، معصومه ظهیری با بیان اینکه سه عنوان فعالیت در بحث کمیته بانوان برنامه‌ریزی شده است اظهار کرد: بخش اول حضور در نمایشگاه است که در این بخش محصولاتی برای این سه مخاطب زنان، جوانان و کودکان عرضه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خودروی سیاری دارد که بحث رصد و جانمایی کهکشان را پیگیری می‌کند و عرضه کتاب و محصولات برای کودکان به زبان عربی و انگلیسی انجام می‌شود.

رئیس کمیته بانوان هفته فرهنگی ـ. اقتصادی قم در لبنان با بیان اینکه در بخش بانوان دو بخش نمایشگاهی وجود دارد گفت: بخش صنایع دستی که از سوی میراث فرهنگی اداره می‌شود و در بخش محصولات فرهنگی از محصولات جامعة الزهرا و جامعة المصطفی العالمیه استفاده شده است.

وی عنوان کرد: بخش دیگر نشست‌هایی است که با حضور فارغ التحصیلان و فعالان عرصه‌های فرهنگی، اعتقادی و آموزشی لبنان برگزار می‌شود.

ظهیری دیدار با شخصیت‌های مؤثر فرهنگی در لبنان و خانواده شهدای حزب الله مانند همسر عماد مغنیه، خواهر شهیدصدر، همسر سردار بدرالدین و... را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد.

وی با بیان اینکه هفته فرهنگی اقتصادی قم در لبنان به ابتکار قم برگزار می‌شود گفت: سطح کار فراملی است که در جهان اسلام تأثیرگذار است و وحدت امت اسلام را افزایش می‌دهد.

رئیس کمیته بانوان هفته فرهنگی ـ. اقتصادی قم در لبنان خاطرنشان کرد: در زمینه صدور انقلاب تلاش‌های خوبی شده و یکی از راه‌ها این است در قالب‌های فرهنگی و اقتصادی پیام انقلاب به دنیا رسانده شود.

وی یادآور شد: محصولات عفاف و حجاب و همچنین نرم‌افزار‌های اسلامی نیز در نمایشگاه این هفته عرضه می‌شود تا مخاطبان بتوانند از آن استفاده کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها