خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود گفت: کارگران سربازان عرصه خدمت رسانی صادقانه به کشور هستند و ما وظیفه داریم از همه خدمات آن‌ها تقدیر نماییم.
کد خبر: ۹۰۱۲۶۷۸
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمدمهدی فاتح در آئین تجلیل از کارگران دانشگاه صنعتی شاهرود که به مناسبت یازدهم اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر برگزار شد، از تلاش‌ها و خدمات ارزنده تمامی کارگران و نیرو‌های شرکتی دانشگاه تقدیر کرد.
وی تصریح کرد: کارگران سربازان عرصه خدمت رسانی صادقانه به دانشگاه هستند و ما وظیفه داریم از همه خدمات آن‌ها تقدیر نماییم.
فاتح با بیان اینکه همه نیرو‌های کار که از طریق شرکت‌های خدماتی در دانشگاه فعالیت می‌کنند، عضو خانواده دانشگاه هستند، اظهار کرد: تلاش کارگران در راستای پیشرفت این محیط علمی موجب توسعه دانشگاه و به مراتب رسیدگی بیشتر مجموعه به این قشر زحمت کش می‌گردد.
وی گفت: به برکت تلاش و زحمات شما دانشگاه با نشاط و سرحال پابرجاست، خدا را شاکر هستیم که توفیق تقدیر از کارکنان شرکتی در روز کارگر به ما داده شد و این روز در تقویم دانشگاه به ثبت رسید.
مجتبی غیاثی مدیر امور اداری دانشگاه صنعتی شاهرود نیز در این مراسم ضمن تبریک به کارگران و تقدیر از زحمات نیرو‌های شرکتی دانشگاه گفت: نیرو‌های شرکتی در صف اول نیرو‌های دانشگاه هستند و نقش هر یک از افراد در پیشبرد اهداف دانشگاه موثر و مفید خواهد بود. وی با ذکر حدیثی از پیامبر (ص) نقش کار و رزق حلال را یکی از نشانه بارز کار و کارگر دانست و افزود در راستای خدمت رسانی به این عزیزان دانشگاه اقدامات موثری انجام داده است.
در ادامه حجت الاسلام فندرسکی مسئول دفتر نهاد نماینگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی پس از تبریک اعیاد شعبانیه و روز کار و کارگر، با بیان روایاتی به بیان مقام والای کارگر از دید اسلام پرداخت و خاطر نشان کرد بوسه پیامبر (ص) بر دستان کارگر نشانه جایگاه و قدر کار در دین اسلام است.
در پایان این مراسم نیز به قید قرعه به پنج نفر از شرکت کنندگان هدایایی تقدیم شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها