خبرهای داغ:
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان:
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه انقلاب اسلامی جایگاه بلند و خاصی دارد به همین دلیل از بیرون همگی می خواهند قدرت جمهوری اسلامی را مهار کنند، گفت: قدرت جمهوری اسلامی ایران مهار نشدنی است.
کد خبر: ۹۰۱۲۶۸۲
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، همایش سازمان بسیج کارمندان به مناسب آغاز هفته معلم در سالن جلسات حسینیه شهدای گمنام سپاه استان سمنان با حضور فرماندهان پایگاه های بسیج ادارات کل استان و فرماندهان حوزه های مقاومت روح الله و ثارالله بسیج کارمندان در استان سمنان با محوریت ابلاغ برنامه سال 97 و تبیین برنامه ها و  با محوریت شعار سعال با میزبانی سازمان بسیج کارمندان برگزار شد.

در این همایش سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با تبریک اعیاد مبارک شعبانیه و بزرگداشت هفته معلم و گرامیداشت یاد و خاطره معلم شهید مرتضی مطهری با بیان اینکه انقلاب در آستانه چهل سالگی است، اظهار داشت: اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی را 40 سال است که دنبال می کنیم.

وی افزود: باید جایگاه انقلاب را در 40 سالگی بشناسیم و از افتخارات ماست  که ما به سمت آرمانها رفتیم و از آن عدول نکرده این و از این پس نیز باید به آرمانها توجه کنیم.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان اظهار کرد: عوامل پیروزی انقلاب عامل ماندگاری انقلاب هم هست و دلایل عقلی و تجربی زیادی در این زمینه وجود دارد و باید گفت در هر کجا که موفق بوده ایم انقلابی عمل کرده ایم.

سردار حسن زاده  تأکید کرد: باید تفکر کنیم و ببینیم که 40 سال پیش کجا بودیم و الان کجا هستیم و این نظام مقدس جمهوری با چه تفکری به اینجا رسیده است و در کجاها نوسان و پیشرفت داشتیم و چرایی آن را بیابیم و باید با شناخت این جایگاه به وظیفه خود عمل کنیم و بدانیم به عنوان فرماندهان بسیج ادارات در حال حاضر و در 40 سالگی این انقلاب چه کرده ایم و چه می خواهیم بکنیم؛ چرا که در این زمان انقلاب در جایگاه خاصی قرار دارد و این مسئله برای همگان تبیین شود.

وی با اشاره به این فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند«ما هیچ مشکلی نداریم در کشور مگر اینکه قابل حل باشد؛ مهمترین مشکل کشور ما چالش ذهنی است »، گفت: اگر به چالش ذهنی درست پرداخته نشود؛ باعث اشتباه در محاسبات گرفتن اراده ها می شود.

فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه این اشتباه در محاسبات بوده است که در چالش ذهنی امروز به حمایت از کالای داخلی و تولید ملی رسیده ایم که دیر رسیده ایم، گفت: تصمیم گیری و محاسبات غلط باعث اشتباه در تصمیم گیری می شود و ما را از آرمان گرایی دور می کند.

سردار حسن زاده با تأکید بر اینکه هدف از آرمان گرایی دور اندیشی و اراده بر انجام کارهای بزرگ با توسل به پتانسیل داخلی است، اظهار کرد: ایجاد چالش های ذهنی و دوری ما از آرمان گرایی از مصداق های اهداف نفوذ در ایران است.

وی تأکید کرد: تصمیم گیری ها باید متناسب با توان داخل باشد و از آن توان کمتر عمل نکنیم و این توان قطعا ظرفیت بالایی است و باید جایگاه خود را بدانیم.

فرمانده سپاه اسان سمنان گفت: انقلاب اسلامی جایگاه بلند و خاصی دارد  به همین دلیل از بیرون همگی می خواهند قدرت جمهوری اسلامی را مهار کنند و این قدرت، قدرتی است که ما باید با آن آرمان های کشور را دنبال و تصمیم گیری نماییم.

سردار حسن زاده اظهار داشت: از مؤلفه های توسعه و پیشرفت ها این است که باید برای خود هدف آرمانی ایجاد کند؛ اما چالش ذهنی این آرمان گرایی را از مردم می گیرد.

وی تأکید کرد: وظیفه داریم با شناخت توانمندی ها بررسی و تحلیل رشد انقلاب از ابتدا تا 40 سالگی بتوانیم درست تصمیم بگیریم و توانمندی و رشد و توسعه در کشورمان را به خوبی ببینیم و تصمیم گیری کنیم.

در این جلسه فرماندهان پایگاه ها به مطالبات خود از فرماندهی سپاه قائم آل محمد(عج) پرداختند و خواستار توجه بیش از پیش به بسیج ادارات و پایگاه های مقاومت ادارات شدند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها