رئیس مجمع نمایندگان مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی:
رئیس مجمع نمایندگان مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: معلمان را قدرت نرم‌افزاری و کارگران را قدرت سخت‌افزاری کشور توصیف کرد و گفت: رشد این دو قشر و کمک به این دو جایگاه به صورت توامان، ارتقای سطح فرهنگی و علمی و اقتصادی را در پی دارد.
کد خبر: ۹۰۱۲۶۹۰
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، علی محمد مرادی در جشنواره امتنان کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های نمونه استان کردستان که در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار شد، اظهار داشت: کارگران مانند دست انسان‌ها می‌مانند که در خدمت تمامی اعضا و جوارح آدمی هستند.

رئیس مجمع نمایندگان مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی افزود: کارگران انسان‌های بزرگی هستند که به تمامی اقشار جامعه خدمت می‌کنند و از چنان جایگاهی برخوردارند که پیامبر گرامی اسلام (ص)، بر دست کارگران بوسه می‌زد.

وی تصریح کرد: تنها عقیده و دین اسلام است که جایگاه کارگر را قابل احترام می‌داند و تاکید دارد که اختلافات از بین رفته و ثروت با عدالت در بین مردم توزیع شود.

به گفته مرادی، افزایش تولید و رونق اقتصاد منوط به تعامل و همکاری و هم‌افزایی بین کارگر و کارفرماست و هر کس که بخواهد بین این دو قشر موثر اختلاف بیندازد به اقتصاد و تولید ضربه می‌زند.

نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی در ادامه معلمان را قدرت نرم‌افزاری و کارگران را قدرت سخت‌افزاری کشور توصیف کرد و گفت: رشد این دو قشر و کمک به این دو جایگاه به صورت توامان، ارتقای سطح فرهنگی و علمی و اقتصادی را در پی دارد.

وی تاکید کرد: حرف و عمل باید یکی بوده و با هم تناسب داشته باشد چرا که با تعریف و تمجید و خودداری از عمل، کاری از پیش نمی‌رود و تکریم قشر کارگر هم باید با رفتار و عمل باشد و گرنه تبریک صرف و شعاری اثرگذار در ترغیب قشر کارگر برای رونق کار نخواهد بود.

مرادی در ادامه گفت: ایجاد یک شغل و کار، نیازمند زمان، سرمایه و نیروی انسانی است، اما اگر نیروی انسانی کاری وجود نداشته باشد، دو مولفه دیگر منجر به شغل و کار نخواهد شد لذا باید جایگاه کارگران را ارج نهاد و حرمت آنان را رعایت کرد.

رئیس مجمع نمایندگان مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی در پایان، ضمن خواستار استفاده از کالای ایرانی برای رونق اقتصاد کشور، تاکید کرد: کارفرمایان و سرمایه‌گذاران هم باید بسان حضرت خدیجه باشند که ثروت خود را در راه خدمت به دین و مسلمانان هزینه کرد.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات