به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج مراسم غبارروبی گلزار مطهر شهدا شهر شلمزار با حضور کارکنان سپاه،ادارات وفرهنگیان شهرستان کیار برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۲۷۰۷
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج چهارمحال وبختیاری؛  به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و روز معلم غبارروبی گلزارمطهر شهداء شلمزار با حضور کارکنان سپاه، ادارات وفرهنگیان شهرستان کیار با سخنرانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کیاربرگزار شد.

حجت الاسلام قربانی با تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت یاد وخاطره شهدا خصوصا علامه شهید مطهری (ره) گفت:شهید مطهری(ره)یک معلم واقعی بود،اگر یک معلم بخواهد بر متعلم تأثیر بگذارد هم باید از نظر علمی قوی باشد وهم از نظر عملی.

وی افزود:بهترین الگو برای معلمان و دانش آموزان و فرهنگیان در بحث معلمی شهید مطهری می باشد که هم در راه رسیدن به علم تلاش می کرد وهم در مرتبه اول عامل به آن علم بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کیار خاطر نشان شد:اگر ما به این بزرگوار دسترسی نداریم ولی آثار گرانمایه آن در اختیار ماست.

وی در پایان گفت: این دانشمند فرزانه در مقابل انواع انحرافات و شبهات و در یک کلمه تهاجم فرهنگی دشمنان ساکت نبود واین عدم سکوت و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن باعث شهادت او شد.

ارسال نظرات