مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب، گفت: اتحاد مسلمانان تنها راه پیروزی بر استکبار است.
کد خبر: ۹۰۱۲۷۱۶
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸

 

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان،حجت الاسلام والمسلمین، گفت: وحشت جهان کفر، اسلام و مسلمان بودن ماست نه ادوات و تجهیزات نظامی ما ،چون آنان بر این عقیده اند که اگر مسلمانان با یکدیگر هم صدا و همدل شوند هیچ نیرو و سپاهی توان مقابله با آنان را ندارد و اگر امروز فقط در خاور میانه که بیشتر کشورهای مسلمان حضور دارند جنگ و نا امنی توسط آمریکا و متحدانش ایجاد شده بیانگر همین موضوع است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب دشمنی دشمنان اسلام با ملت ما را ریشه دار خواند و گفت: دشمنی استکبار جهانی و توطئه های آنان علیه کشورمان به دلیل دارا بودن روحیه ظلم ستیزی در بین مردم بصیر ایران است و این خود نشانه حقانیت راه ملت ایران در رسیدن به اهداف الهی و والای خود است.

نعیم اربابی با توجه به کشتار روز افزون کودکان و زنان مسلمان در سوریه،عراق،افغانستان،یمن و میانمار را وضعت نابسامان و تاسف بار سازمان ملل دانست و گفت: کشتار کودکان و زنان بی دفاع و محاصره این مظلومین توسط کشورهای به اصطلاح حامی حقوق بشر صورت می گیرد و رژیم پلید و منفور عربستان نیز از آنان حمایت مالی می کند و هیچ مخالفتی از سوی مجامع بین المللی صورت نمی گیرد و این مجامع بین المللی که وابسطه به آمریکا و متحدانش هستند فقط به صدور بیانیه ای در این خصوص بسنده کرده اند.

این مسئول اظهار داشت: فقط اتحاد مسلمانان است که می تواند جلوی این کشتار و نسل کشی مسلمانان توسط آمریکا و متحدانش که در راس آنان رژیم پلید سعودی است را بگیرد.

اربابی اظهار داشت: آمریکا و نوکرانش در منطقه بدانند جمهوری اسلامی ایران همیشه حامی مظلومین در جهان بوده و هست و انشاالله به یاری خداوند تا سکان دار این نظام و انقلاب امام خامنه ای(مدظله العالی) است دشمنان اسلام هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار