خبرهای داغ:
طی مراسمی با حضور سرپرست ناحیه امام حسن مجتبی (ع)، پایگاه بسیج مسجد امام خمینی (ره) حوزه شهدای گمنام پردیسان افتتاح و حجت الاسلام علیزاده به عنوان نخستین فرمانده این پایگاه معرفی شد.
کد خبر: ۹۰۱۲۷۴۷
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، همزمان با ایام نیمه شعبان، مراسم جشنی در پایگاه بسیج مسجد امام خمینی (ره) واقع در بلوار شهید کوچکی شهر پردیسان قم برگزار شد.
«امیر جعفری» سرپرست ناحیه امام حسن مجتبی (ع) طی سخنانی در این مراسم اظهار داشت: وظیفه پایگاه بسیج جذب جوانان و نوجوانان به مسجد و پایگاه است و حضور نوجوانان و جوانان در حال حاضر در بعضی از مساجد و پایگاه‌ها کم است و باید این مسئله در اولویت باشد.
وی با اشاره به ضرورت حضور بسیجیان در عرصه جنگ نرم افزود: در مساجد باید قرارگاه فرهنگی با همکاری بسیج و هیئت امنا و امام جماعت مسجد تشکیل و فعال شود و حسن عملکرد بسیج به حضور مردم در پایگاه‌ها و مشارکت در برنامه‌های آن میباشد.
در این مراسم با حضور عباسی فرمانده حوزه شهدای گمنام پردیسان و حجت الاسلام سجادی رابط نمایندگی ولی فقیه در این حوزه، پایگاه بسیج مسجد امام خمینی (ره) و حجت الاسلام علیزاده به عنوان نخستین فرمانده این پایگاه معرفی شد.

پایگاه بسیج امام خمینی(ره) پردیسان قم افتتاح شد/ معرفی نخستین فرمانده + تصاویر

پایگاه بسیج امام خمینی(ره) پردیسان قم افتتاح شد/ معرفی نخستین فرمانده + تصاویرپایگاه بسیج امام خمینی(ره) پردیسان قم افتتاح شد/ معرفی نخستین فرمانده + تصاویرپایگاه بسیج امام خمینی(ره) پردیسان قم افتتاح شد/ معرفی نخستین فرمانده + تصاویرپایگاه بسیج امام خمینی(ره) پردیسان قم افتتاح شد/ معرفی نخستین فرمانده + تصاویر

 

ارسال نظرات