خبرهای داغ:
امام جمعه قم گفت: ماموریت طلاب رزمنده تیپ ۸۳ الزاماتی همچون حساس مسئولیت، حضوربه موقع در صحنه و ارتقاء مهنویت و بصیرت و توان علمی دارد.
کد خبر: ۹۰۱۲۷۵۰
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام و المسلمین «سیدمحمد سعیدی» امام جمعه قم و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) طی سخنانی در مراسم جشن نیمه شعبان و گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه، در نمازخانه تیپ ۸۳ طلاب رزمی تبلیغی امام جعفر صادق (ع) اظهار داشت: انقلاب اسلامی در سطوح مختلف کشور تحول ایجاد و رسالت روحانیت را در جامعه باز تعریف کرد، بطوری که مسئولیت‌ها و انتظارات از روحانیت امروز با قبل از انقلاب تفاوت بسیاری دارد.
وی در تبیین این تفاوت به گوشه گیری برخی روحانیون قبل از انقلاب از عرصه اجتماع و سیاست اشاره کرد و افزود: قبل از انقلاب روحانیت فقط قلم به دست بود، ولی بعد از انقلاب قلم در یک دست و تفنگ در دست دیگرگرفت تا در دو عرصه جهاد نظامی و جهاد علمی و فرهنگی فعالیت کند.
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) همچنین ماموریت تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع) را حضور در دو عرصه نظامی و فرهنگی دانست و افزود: حضور موثر در این دو عرصه برای کارکنان این یگان الزاماتی دارد که مهمترین آن‌ها نظم و انضباط، احساس مسئولیت، حضور به موقع در صحنه، توجه به معنویت در همه حال و بالا بردن بصیرت و توان علمی است.
ارائه گزارشی از عملکرد عقیدتی سیاسی در سال گذشته، تقدیر از کارکنان نمونه و مدیحه سرایی از بخش‌های این مراسم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها