خبرهای داغ:
امام جمعه میانه در دیدار با جمعی از کارکنان سپاه و معلمان و مربیان، تربیت انقلابی و معنوی را مورد تاکید قرار داده و گفت: دستگاه های فرهنگی کشور باید برای جذب جوانان و تربیت درست آن ها، در کار خود شکوفایی و نوآوری داشته باشند.
کد خبر: ۹۰۱۲۷۶۱
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴

   به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبدالله محمّدی با گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم، معلمی را امری بسیار حساس و کلیدی در تربیت جامعه دانست و از دولت خواست با اهتمامی بیشتر و توجهی جدی بر رفع مشکلات و اعاده حق و حقوق این قشر تاثیرگذار، اقدام کند.

وی با اشاره به خدمات ارزنده روحانیون شهید و گردانندگان عقیدتی سیاسی سپاه از ابتدای شکل گیری تا کنون، اظهار کرد: عقیدتی سیاسی سپاه، بهترین نیروهای معتقد را برای دفاع از انقلاب، تربیت کرده است و انتظار می رود کارهای فرهنگی با شکوفایی، ابداع و نوآوری در این عرصه، استمرار یابد بگونه ای که جوانان و نوجوانان نسل سوم و چهارم انقلاب در تراز نسل اول انقلاب و حتی بهتر از آن ها، تربیت یابند.

معلمان و مربیان تربیت انقلابی و معنوی را مدنظر داشته باشند

   حجت الاسلاممحمدی اضافه کرد: بحمدالله نیروهای عقیدتی سیاسی سپاه با وجود مرارت های بسیار زیاد دشمنان و تلاش های شبانه روزی آنان، در عرصه فرهنگی سیاسی و تربیت جامعه پیشگام بوده و هست.

وی با تبریک اعیاد شعبانیه، بر لزوم آمادگی برای استفاده از بسترها و فضای معنوی ماه مبارک رمضان برای خودسازی و جذب جوانان و نوجوانان تاکید کرد.

   در دومین روز از هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم، دهها نفر از کارکنان سپاه اعم از فرماندهان و مسئولین،  مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی به همراه جمعی از کارکنان و معلمان آموزش و پرورش با امام جمعه شهرستان میانه دیدار کردند.

ارسال نظرات