امیری در پایگاه مقاومت شهدا از ناحیه روح الله یزد :

الگو دهی زندگی اهل بیت(س)؛پادزهر مقابله با هجمه ضدفرهنگی دشمن

پایگاه مقاومت شهدا از ناحیه روح الله یزد اقدام به برگزاری کارگاه سبک زندگی اسلامی و جشن مولودی خوانی نیمه شعبان در محل پایگاه با حضور بسیجیان نمود.
کد خبر: ۹۰۱۲۷۸۹
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ این کارشناس مسائل مذهبی در این جلسه گفت: هجمه عظیمی توسط رسانه هایمختلف غربی به ابعاد مختلف سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی ما صورت گرفته است. پادزهر اصلی مقابله با این هجمه، احیا و روزآمد کردن و ترویج سبک زندگی اهل بیت (ع) است.
وی در ادامه افزود:البته این هجمه اختصاص به سبک زندگی ایرانی و اسلامی ما ندارد، بلکه همه دنیا از آن ناراضی اند و حتی اروپائیان هم از اینکه سبک زندگی آمریکایی در کشورشان رواج پیدا می کند و هویت بومی و ملی شان را از بین می برد، ناراحتند. ولی کشور ما در نوک این حملات قرار دارد. هزاران شبکه ماهواره ای در کشور ما قابل دریافتند؛ هرچند همه به قصد ضربه زدن به سبک زندگی ما راه اندازی نشدند، ولی طبق برخی از آمار دو یا سه هزار شبکه ماهواره ای به طور قطع در کشور ما قابل دریافت است و اغلب اینها به زبان فارسی نیستند و عموم مردم ما نمی فهمند که اینها چه می گویند؛ اما از طریق کارکردی که اغلب اینها دارند، می توان فهمید که دگرگون کردن سبک زندگی جامعه مخاطبانشان را در دستور کار خود دارند.


ارسال نظرات