نماینده ولی فقیه در لرستان :

قرارگاه خاتم در لرستان یک فرصت استثنایی است

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: قرارگاه خاتم در لرستان یک فرصت استثنایی است که مدیران باید از آن استفاده کرده و از ظرفیت‌هایی که وجود دارد نهایت استفاده را ببرند.
کد خبر: ۹۰۱۲۷۹۵
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۰

به گزارش خبرگزاری بیسج از لرستان، آیت‌الله سید‌احمد میرعمادی  امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان که در استانداری لرستان برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های حکومت حضرت مهدی (عج) عمران، آبادانی پیشرفت و رفاه عمومی است و امروز به این باور رسیده‌ایم که هر زمانی حکومت جهانی امام زمان (عج) شکل بگیرد تمامی ظرفیت‌هایی که وجود دارد در راستای رفاه و آسایش انسان‌ها قرار خواهد گرفت.

وی گفت:  انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) است و این امر بعنوان یک الگو در دنیا مطرح شده ‌و رضایتمندی مردم در راستای کارآمدی نظامی است که برای کسب رضایت مردم باید در آن نظام تلاش‌هایی صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم در لرستان، خاطرنشان کرد: قرارگاه خاتم در لرستان سنگ تمام گذاشته است و با تمام وجود و بدون منت و پول در استان نقش ویژه‌ای ایفا کرده ولی باید در لرستان آن را تقویت کنیم و موانعی که برای فعالیت آن وجود دارد برطرف کنیم.

میرعمادی تصریح کرد: امروز سپاه بعنوان مولود انقلاب هر کجا که احساس خطر و نیاز به کمک وجود داشته با تمام قدرت ورود کرده و دشمن را ناکام کرده هست.

وی با تاکید بر اینکه امروز در لرستان وضعیت اقتصادی و اشتغال مناسبی نداریم خاطرنشان کرد: قرارگاه خاتم در لرستان یک فرصت استثنایی است که مدیران باید از آن استفاده کرده و از ظرفیت‌هایی که وجود دارد نهایت استفاده را ببرند.

امام جمعه خرم آباد گفت: امروز ظرفیت انسانی بزرگترین ظرفیت‌های استان است، لذا باید تلاش کنیم که فعالیت‌های اقتصادی و اشتغالزایی را در استان ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه مسئولان باید به جای بی تفاوتی همدل و همسو باشند، اظهار داشت: تلاش و خدمت کردن به مردم باید اساس همه برنامه‌ها باشد و تحقق آن نیازمند همت بلند اراده قوی و کار و تلاش است.

امام جمعه خرم آباد افزود: اگر بخواهیم فعالیت‌های اقتصادی داشته و اشتغال ایجاد کنیم باید مردم مطالبه گر بوده و مسئولان نیز‌پیگیر باشند چراکه اگر اینگونه نباشد هیچ پیشرفتی در استان حاصل نخواهد شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات