مدیرعامل شرکت تهران گستر آزاد راه‌های کشور :
مدیرعامل شرکت تهران گستر آزادراه‌های کشور گفت: امسال قطعه دوم، سوم و چهارم آزاد راه خرم‌آباد - اراک که ۷۰ کیلومتر است به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۹۰۱۲۸۰۶
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری سبیج از لرسان،کیومرث صمدی  امروز در جلسه اقتصاد مقاومتی لرستان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد اظهار داشت: در مجمع از اجرای آزاد راه اراک ـ خرم‌آباد همکاری انجام‌شده اما چند گره کور باقی‌مانده است که توقع داریم استاندار لرستان برای حل آن دستور سریع بدهد.

وی با اشاره به اینکه فرمانده قرارگاه به ما دستور دادند تا امسال این پروژه به‌جایی برسد البته مستلزم خیلی از موارد است مثلاً برای قیر در کشور مشکل‌داریم ، بیان کرد: خیز برداشته‌شده است تا امسال قطعه دوم، سوم و چهارم آزاد راه اراک- خرم‌آباد به بهره‌برداری برسد که 70 کیلومتر است که بنا به اولویت این قسمت مسیر را کوتاه می‌کند و ضرورت آن بیشتر بوده است، با توجه به دستور فرمانده قرارگاه ما توان را روی این قسمت گذاشتیم.

صمدی گفت: قطعه اول که از اراک شروع می‌شود یک معارضانی دارد که رایزنی کردیم، کلنگ خورده تا  شروع شود اما در مخمل کوه برای سابگرید مشکل‌داریم مکاتبات زیادی برای آن انجام‌شده است.

وی تصریح کرد: در بحث سابیس در رودخانه بابا حسین مشکل‌داریم چون صراحتاً مسئول آب منطقه‌ای نامه نوشته‌اند که برداشت نشود بنابراین راه دومی را باید انتخاب کنیم تا کار روی دست نماند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات