استاندار اردبیل گفت: بسترهای حمایت از سرمایه‌گذاران در اردبیل تسهیل می‌شود تا بتوانیم وضعیت اشتغال را در استان به شرایط مطلوبی برسانیم.
کد خبر: ۹۰۱۲۸۳۶
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۲

بسترهای حمایت از سرمایه‌گذاران در اردبیل تسهیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، اکبر بهنامجو بعد از ظهر امروز در بازدید از کارخانه شیرآلات صنعتی اردبیل اظهار داشت: این کارخانه با تولید و تامین شیرآلات صنعتی مورد نیاز صنایع نفتی ، گازی، پالایش و پتروشیمی از خروج ارز از کشور در این بخش جلوگیری می‌کند.

وی با اشاره به این که بسترهای حمایت از سرمایه‌گذاران در اردبیل تسهیل می‌شود تا بتوانیم وضعیت اشتغال را در استان به شرایط مطلوبی برسانیم افزود: کارخانه شیرآلات صنعتی اردبیل 75 نفر اشتغال زایی دارد و متقاضی تسهیلات ارزی به مبلغ 3.5 یورو است که با تامین این تسهیلات 200 فرصت شغلی جدید ظرف 4 ماه برای جوانان جویای کار استان فراهم خواهد آمد.

استاندار اردبیل گفت: کارخانه شیرآلات بهداشتی آویسا نیز باطی تمام مراحل اجرایی از صدور مجوز گرفته تا تحویل زمین و شروع عملیات اجرایی در عرض 20 روز ، اواخر سال قبل عملیات احداثش آغاز شده و عملیات احداث کارخانه شیرآلات نوآوران هم دوم فروردین امسال شروع شده است.

بهنامجو اظهار کرد: در حال حاضر کار فونداسیون هردو کارخانه تمام شده و هم اکنون در مرحله نصب اسکلت سوله ها هستند که این کارخانه ها هریک با سرمایه‌گذاری 70 میلیارد تومانی بخش خصوصی و اشتغال‌زایی 350 نفر هستند و هردو کارخانه برای دریافت تسهیلات اشتغال فراگیر معرفی شده است.

استاندار اردبیل در ارتباط با کارخانه در حال احداث بزرگترین تولید کننده اسباب بازی کشور با نام تأمین سامان میلاد آسیا نیز گفت: فاز نخست این واحد تولیدی با 20 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و 60 نفر اشتغال‌زایی مهر ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

بهنامجو افزود: واحد تولیدی شرکت طنین پیک سبلان تولید کننده انواع توپ های ورزشی است که با 10 نَفَر اشتغال زایی آغاز به کار کرده بود و در حال حاضر 210 نَفَر در این واحد مشغول به کار هستند و توپهای تولیدی این کارخانه به کشورهای منطقه صادر می‌شود.

ارسال نظرات