نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل با صدور پیام مشترک فرارسیدن روز معلم را به مردم ولایی و قدرشناس استان، خصوصا معلمان و خانواده های آنان تبریک گفتند.
کد خبر: ۹۰۱۲۸۴۸
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۷

پیام مشترک نماینده، ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل به مناسبت روز معلم

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل؛ متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
سپاس و ستایش، خداوندی را که پرورش دهنده عالمیان است و ذرات هستی، تسبیح گوی ذات ربوبی اش. بهترین سلام ها بر معلم بزرگ بشریت، پیامبر نور و رحمت؛ محمد مصطفی (ص) که درس آزادگی و ایمان به پروردگار یگانه را با سعه صدر و اخلاق حسنه اش به صاحبان وجدان های بیدار آموخت و راه رستگاری دنیوی و اخروی را به انسان ها نشان داد.

درود بی کران، به فرزندان طاهر و معصوم آن حضرت که به عنوان فیض های رحمانی و مفاتیح ابواب الجنان، برای سعادت مومنان از هیچ کوششی دریغ نکردند.

12 اردیبهشت، سال روز شهادت معلم شهید، آیت الله مرتضی مطهری، یادآور تلاش های پیوسته و خیرخواهانه معلمان بزرگواری است که همواره برای تعلیم فرزندان این مرز و بوم تلاش کرده و از جان عزیز و عمر تکرار ناپذیرشان مایه گذاشته اند. آری ؛ معلمی که به تعبیر حضرت امام راحل(ره) شغل انبیاست، رسالتی بزرگ و الهی به شمار می رود؛ زیرا همچنان که پروردگار متعال، آفریننده و پرورش دهنده عالمیان است. معلمان نیز علم و کمال را به شاگردان یاد داده و وجود آنان را با نور دانش و پرهیزگاری روشنایی می بخشند.

اینجانبان فرارسیدن هفته معلم و نیز عید سعید نیمه شعبان، زادروز ولادت پرمیمنت بقیه الله الاعظم؛ حضرت ولی عصر (عج ) که امسال در تقارنی مبارک؛ معنویت و حلاوت هفته معلم را صدچندان کرده است، به مردم ولایی و قدرشناس استان، خصوصا معلمان عزیز و خانواده های محترم آنان تبریک و تهنیت می گوییم و از درگاه حضرت سبحان مسالت می نماییم این قشر شریف و نیز ارواح بلند معلمان فقید را همواره مشمول عنایت و رحمت بی پایان خویش قرار دهد.

سید حسن عاملی - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل
اکبر بهنام جو - استاندار اردبیل

ارسال نظرات