خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: رشادت‌های پاسداران در همه دوران‌های نظام عامل اقتدار ملی ما در تمامی حوزه‌ها و زمینه‌ها بوده است.
کد خبر: ۹۰۱۲۸۵۹
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۷

 آیت‌الله سید موسوی‌جزایری شب گذشته در جشن عمامه گذاری طلاب اندیمشک که در مسجد سیدالشهدا فرهنگیان اندیمشک برگزار شد، با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: فردی که به مدارج بالایی از علم و مسئولیت می‌رسد، با معمم شدن و قبول آن باید برای تعالی جامعه اسلامی تلاشی مضاعف داشته باشد.

 وی افزود: روحانیون سربازان ولی عصر(عج) است و حوزه نیز اردوگاه‌هایی حجت ‌ابن‌الحسن هستند، چرا که در آنجا نیروهای جبهه فرهنگی پرورش می‌یابند.

 موسوی جزایری با اشاره به اهمیت نقش روحانیون در مبارزه با توطئه‌های دشمنان، گفت: علما و روحانیون به واقع مرزداران جامعه اسلامی هستند که از مرزهای فرهنگی ما دفاع می‌کنند.

وی با اشاره به این که اگر علما نباشند شیاطین بر جامعه اسلامی حکمرانی می‌کنند عنوان کرد: شیعه از تمام توان خود برای یادگیری و علم‌آموزی استفاده می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان با بیان اینکه نظام اسلامی ما زیر نظر پرچم امام زمان(عج) است، بیان کرد: امیداوریم توفیق ارتقا درجات علمی و اجتهاد به روحانیون حاضر در جلسه با الهام از راه و منش حضرت عباس(ع) در مسیر توسعه ارزش‌های اسلامی، برسد.

وی افزود: طلبه‌هایی که معمم می‌شوند پس از معمم شدن صلاحدید شرعی و قانونی پیدا کرده و باید بتوانند مسئولیت‌های خود را برای تعالی جامعه و رسیدن به آرمان‌های انقلاب و اسلام انجام دهند.

موسوی جزایری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش کلیدی نمایندگان مجلس، گفت: نمایندگان مجلس چون داری اختیارات قانونی هستند می‌توانند بسیاری از مشکلات را حل کنند و حرف‌ها و مشکلات مردم را به طور مستقیم به مسئولان کشوری برسانند.

وی با بیان این که اگر نماینده‌ای مسئولیت‌های خود را به بهترین شکل انجام داد باید قدردان وی بود، ادامه داد: اگر مشکلی یا درخواستی وجود دارد باید با نماینده هر شهر در میان گذاشته شود و از او برای حل مشکلات کمک خواسته شود.

موسوی جزایری بیان کرد: در طول دفاع مقدس و پس از آن دیدیم که پاسدران چگونه از آرمان‌های امام راحل و دستاوردهای انقلاب به طور شایسته و مجاهدانه‌ای دفاع کرند.

وی با بیان اینکه سپاه پاسدران از ریشه‌های مستحکم نظام اسلامی ما است، عنوان کرد: رشادت‌های پاسداران در همه دوران‌های نظام عامل اقتدار ملی ما در تمامی حوزه‌ها و زمینه‌ها بوده است.
در ادامه برنامه معرفی فرمانده سپاه اندیمشک جناب سرگرد کریم پور به عنوان پاسدار نمونه سال ۹۶ واهدا لوح تقدیر ایشان توسط حضرت آیت الله جزایری

ارسال نظرات
پر بیننده ها