مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه هریس با اشاره به هفته عقیدتی سیاسی در سپاه گفت: در طول تاریخ افراد متفکری بوده موجب تحول در دنیای علم شده اند که برخی از آن ها نیز چون استاد مطهری پاسدار حریم مقدس اعتقادات دینی بوده اند.
کد خبر: ۹۰۱۲۸۶۷
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۹

  حجت الاسلام عادل دولت آبادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: استاد مطهری با تحقیق و مطالعه افکار و اعتقادات غلط مخالفان اسلام با قلم خود اقدام به روشنگری در محافل دانشگاهی و با سلاح علم و ایمان از حریم اعتقادات اسلامی دفاع کرد.

وی ادامه داد: به دو علت نامگذاری هفته عقیدتی سیاسی در سپاه با سالروز شهادت استاد مطهری(ره) همزمان شده است، نخست ماهیت فرهنگی و معنوی سپاه و بسیج، دو اینکه پیوند و ارتباط صمیمانه‌ سپاه و بسیج با روحانیت و حرکت سپاه در خط ولایت فقیه و روحانیت اصیل است.

     حجت الاسلام دولت آبادی ضمن تشریح برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه از جمله مهم ترین برنامه های این هفته را بزرگداشت مقام معلم در قالب مراسم حکمت مطهر، دیدار از ائمه جمعه شهرستان، تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی، برگزاری نشست های روشنگری و غبار روبی از مزار مطهر شهدا عنوان کرد.

ارسال نظرات