رئیس جمعیت فرهیختگان بانوان استان البرز گفت: افق راهبردی جمعیت فرهیختگان بانوان البرز بر مبنای فرمایشان رهبر انقلاب است.
کد خبر: ۹۰۱۲۸۸۴
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، جمعیت بانوان فرهیخته البرز، متشکل از بانوانی که در عرصه های فرهنگی، پزشکی، آموزشی و ... فعال هستند، همزمان با میلاد منجی بشریت حضرت مهدی(عج) تشکیل جلسه دادند.

 افق راهبردی جمعیت فرهیختگان بانوان البرز بر مبنای فرمایشات رهبر انقلاب است

مبنای تشکیل این جمعیت را منصوره معصومی اصل، رئیس جمعیت فرهیختگان بانوان استان البرز ارتقاء توانمندی های بانوان استان و رفع مشکلات آنان عنوان کرد.

معصومی اصل افزود: ساماندهی بانوان فرهیخته و فعال عرصه فرهنگ دینی گامی در مسیر ارتقاء فرهنگ استان تلقی می گردد و در این امر فعالان عرصه فرهنگ دینی با حضور خود در این امر پیشتاز هستند.

وی با در نظر گرفتن این مهم که جمعیت در راستای ترویج ارزش های نظام اسلامی به صورت مردمی و بدون دریافت مالی فعالیت می کند، توضیح داد: امروز امر دین و احیاء آن ضرورتی است که هر مسلمانی بر خود وظیفه می داند.

این استاد و مدرس دینی افق راهبردی جمعیت فرهیختگان بانوان استان را بر مبنای فرمایشات رهبر معظم انقلاب مطرح کرد و آن را مسیر روشن برای رشد فرهنگ دینی در جامعه خواند.

گفتنی است، طرح شناسایی بانوان خانه دار که در محله های خود صاحب نفوذ و نظر هستند به منظور سازماندهی در راستای فرهنگی دینی در خانواده با همت این جمعیت در حال تحقق است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها