خبرهای داغ:
سردار ریحانی در بازدید از نمایشگاه کالای ایرانی:

حمایت از کالای ایرانی بسترساز اقتصاد پایدار در کشور است

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: حمایت از تولیدات داخل و کالای ایرانی، بستر اقتصاد پایدار را در کشور پایه‌ریزی می‌کند.
کد خبر: ۹۰۱۲۹۰۲
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در حاشیه بازدید از اولین نمایشگاه کالای ایرانی که در کرمانشاه در حال برگزاری است،  گفت: حمایت از کالای ایرانی یقیناً مبنای یک اقتصاد پایدار در کشور خواهد بود و ما هرچقدر بتوانیم از تولیدات داخل استفاده کنیم در حقیقت بستر اقتصادی پایداری را در کشور پایه‌ریزی کردیم.

سردار بهمن ریحانی با بیان اینکه تولیدکنندگان باید کیفیت کالاهای خود را رقابتی و جهانی کنند، افزود: امروز بحث قیمت و کیفیت در بازار تاثیر دارد و عرضه و تقاضا با کیفیت و قیمت همراه است.

وی همچنین بیان کرد: امروز شاهد هستیم که در نمایشگاه کالای ایرانی که در کرمانشاه در حال برگزاری است، محصولاتی با کیفیت بالا و قیمت خوب و محصول تولید شده در استان عرضه می شود.

وی گفت: همه نهادها و دستگاه ها باید از تولیدات داخل استان و کشور استفاده کنند و اولویت با تولیدات استان باشد و این مبنای آینده درخشان اقتصادی ما است و ان شاءالله تولیدکنندگان با کیفیت عالی و قیمت خوب، تولیدات خود را عرضه کنند.

ارسال نظرات