به همت پایگاه‌های حوزه مقاومت بسیج خدیجه الکبری و با حضور بانوان مراسم مولودی خوانی به مناسبت نیمه شعبان در سطح شهرستان میبد برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۲۹۱۷
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، پایگاه‌های مقاومت بسیج حضرت سکینه (س)، حجاب بیده، ساجده و پایگاه ام البنین در ندوشن از جمله پایگاه‌هایی بودند که برگزاری مولودی خوانی را که رسمی دیرینه و ماندگار در بین بانوان و به خصوص بانوان یزدی و میبدی هست را در برنامه‌های خود، قرار دادند.
گفتنی است، مجالس مولودی خوانی عمدتا با دعوت یک خانم مولودی خوان و با حضور بانوان در یک محله برپا می‌شود که به دنبال آن با خواندن اشعار توسط مولودی خوان، بانوان با دست زدن به مجلس گرمی می‌بخشند و در آخرو یا در میان مجلس نیز با شیرینی، چای و شربت پذیرایی می‌شود.
درپایگاه حضرت سکینه (ع) "خدیجه مولایی" به عنوان مولودی اجرای برنامه را به عهده داشت، همچنین در این پایگاه برنامه‌های "پیاده روی" و دعوت از" دکتر میرسایان " صورت گرفت.
دکتر میرسایان در ارتباط با اهمیت توجه به داشتن تغذیه مناسب، مثبت اندیشی و لزوم گنجاندن ورزش دربرنامه‌های روزانه وهمچنین مراجعه به خانه‌های بهداشت برای مشاوره و نیز تحت نظر بودن بانوانی که دوره حاملگی را سپری می‌کنند و مراقبت از کودکان و رشد طبیعی قد و وزن سخنانی را بیان کرد.
همچنین در این پایگاه از سر گروه‌های حلقه وبرترین‌های اعضا تجلیل به عمل آمد و جوایزی به آن‌ها اهدا شد.
ارسال نظرات