خبرهای داغ:
رئیس هیأت ورزش‌های ناشنوایان استان قم خبر داد

ناشنوایان قم در یک‌قدمی نخستین مدال آسیایی سال ۹۷

رئیس هیأت ورزش‌های ناشنوایان استان قم گفت: این هیأت با داشتن یک ملی‌پوش در آستانه کسب نخستین مدال خود از مسابقات سال ۹۷ قهرمانی آسیا و اقیانوسیه قرار دارد.
کد خبر: ۹۰۱۲۹۲۹
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱
ناشنوایان قم در یک‌قدمی نخستین مدال آسیایی سال ۹۷
به گزارش خبرگزاری بسیج ازقم، مصطفی علیزاده اظهار کرد: رشته‌هایی نظیر فوتسال، والیبال، کاراته، دوومیدانی، فوتبال و کشتی در هیأت ورزش‌های ناشنوایان دارای ورزشکاران فعال، مستعد و با انگیزه هستند، ورزشکارانی که در سال‌های اخیر افتخارات زیادی از میادین داخلی و برون‌مرزی به ارمغان آورده‌اند.

وی ادامه داد: ورزشکاران فوتسال و فوتبال ما به همراه تیم‌های ملی کشورمان چندین بار به رقابت‌های برون‌مرزی اعزام از قهرمانی آسیا و اقیانوسیه و همچنین پیکار‌های جهانی اعزام شده‌اند و با درخشش آنها، اکنون هیاتی هستیم که با وجود امکانات محدود قهرمانی آسیا را تجربه کرده‌ایم.

رئیس هیأت ورزش‌های ناشنوایان استان قم افزود: هم اکنون علی زینلوند یکی از بازیکنان آماده حال حاضر فوتبال ناشنوایان قم عضو تیم ملی ایران در مسابقات ۲۰۱۸ قهرمانی آسیا و اقیانوسیه است و خوشبختانه با بازی‌های خوب خود یکی از مهره‌های تاثیرگذار در موفقیت‌های تیم ملی به شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: چهارمین دوره مسابقات فوتبال ناشنوایان قهرمانی آسیا و اقیانوسیه به میزبانی کشور کره جنوبی در شهر چانگوون جریان دارد و تیم ملی ایران بعد از عبور از مرحله مقدماتی اکنون در نیمه نهایی حضور دارد و در یک قدیم صعود به مسابقه فینال است.

علیزاده با بیان اینکه ورزش ناشنوایان قم در آستانه کسب نخستین مدال آسیایی سال ۹۷ خود قرار دارد، یاد آور شد: تیم ملی فوتبال ایران بعد از غلبه بر تیم‌های تایلند، عربستان سعودی، عمان و کویت در مرحله مقدماتی، باید برای راهیابی به دیدار فینال روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه به مصاف تیم ملی کره جنوبی میزبان بازی‌ها برود.

وی خاطرنشان کرد: علی زینلوند ملی‌پوش فوتبال ناشنوایان قم در مسابقه تیم ملی مقابل تایلند برای کشورمان گلزنی کرده و امیدواریم که با درخشش خود در کنار دیگر ملی‌پوشان ناشنوای کشورمان با عبور از کره جنوبی در مرحله نیمه نهایی به فینال برسند و یک قهرمانی دیگر را برای ورزش کشورمان و استان قم رقم بزنند، در حالی که دیگر بازی نیمه نهایی را تایلند و ژاپن برگزار می‌کنند.
ارسال نظرات