امام‌جمعه بروجرد گفت: اعتقادات و معنویات از ویژگی‌های مهم در نیروهای سپاه است و امروز نسل جدیدی که وارد سپاه می‌شوند باید مانند پاسداران سال‌ها پیش سرشار از معنویت باشند و این مهم بر عهده مربیان عقیدتی سیاسی در سپاه است.
کد خبر: ۹۰۱۲۹۳۰
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام حسن ترابی امام‌جمعه بروجرد در خطبه‌های امروز نماز جمعه بروجرد اظهار داشت: دامن زدن به چالش‌های منطقه و درگیر نمودن کشورهای منطقه با جمهوری اسلامی ایران، از توطئه‌های جدید آمریکا است که هدف آن‌ها غارت نمودن سرمایه‌های کشورهای منطقه برای حفظ سلطه خود است.

وی افزود: نگرانی آمریکا و حکام عرب، روند رو به رشد ایران اسلامی در منطقه است و کشورهای عرب منطقه علی‌رغم حمایت‌های آمریکا اما هنوز نتوانسته‌اند پایه‌های حکومت خویش را حفظ کنند و با شکست روبرو خواهند شد.

امام‌جمعه بروجرد هدف آمریکا را از به وجود آوردن این‌همه درگیری در منطقه پیروزی‌های پی‌درپی مقاومت دانست و خاطرنشان کرد: هدف آمریکا از درگیر کردن کشورهای منطقه حفظ رژیم صهیونیستی است چراکه امروز این رژیم اوضاع سختی دارد و آمریکا به دنبال این است که کشورهای منطقه باهم درگیری شوند تا این کشورها ضعیف شده و رژیم صهیونیستی قدرتمند گردد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با جمعی از کارگران گفت: ایشان در این دیدار فرمودند آمریکا تلاش دارد کشورهای منطقه را در مقابل جمهوری اسلامی ایران قرار دهد و این کشورها باید هوشیار باشند و نباید فریب آمریکا را بخورند چراکه در صورت اقدام و مقابله ضربه سختی متوجه آنان خواهد بود.

حجت‌الاسلام ترابی ضمن اشاره به هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج افزود: اعتقادات و معنویات از ویژگی‌های مهم در نیروهای سپاه است و امروز نسل جدیدی که وارد سپاه می‌شوند باید مانند پاسداران سال‌ها پیش سرشار از معنویت باشند و این مهم بر عهده مربیان عقیدتی سیاسی در سپاه است.

وی نام‌گذاری هفته معلم را به پاسداشت شهادت استاد مرتضی مطهری شمرد و گفت: معلمان رسالت عظیمی در تربیت آینده‌سازان کشور دارند.

امام‌جمعه بروجرد اضافه کرد: شهید مطهری عالمی بصیر و مجاهدی خستگی‌ناپذیر بود که زندگی خود را وقف تعلم و تربیت نسل جوان کرده بود و شیوه و منش این استاد در هدایت‌گری جامعه الگویی تمام برای معلمان جامعه است.

حجت‌الاسلام ترابی گفت: با توجه به جایگاه خطیر آموزش‌وپرورش مسئله تغییر و تحول در نظام آموزشی همواره مدنظر مقام معظم رهبری بوده و عمده‌ترین تحولات بایستی با تحقق یافتن تربیت اسلامی در بدنه آموزش و پرورش صورت گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات