خبرهای داغ:
رئیس شورای بانوان خیر مدرسه ساز کشور مطرح کرد

فعالیت ۵ هزار زن خیر مدرسه ساز در کشور

رئیس شورای بانوان خیر مدرسه ساز کشور گفت: خیرین مدرسه ساز از حدود ۲۰ سال پیش به صورت منسجم فعالیت می‌کنند و پنج هزار زن خیر مدرسه ساز در کشور داریم.
کد خبر: ۹۰۱۲۹۳۷
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۵
فعالیت ۵ هزار زن خیر مدرسه ساز در کشور
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، خدیجه نیزاری امشب در دیدار با آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به ویژگی‌های دنیا اظهار کرد: براساس آیات قرآن، اموال در دنیا فانی است و آن چیزی که برای انسان در آخرت باقی می‌ماند، اعمال صالح است.

وی ادامه داد: حدود ۵۰۰ آیه در خصوص علم و دانش در قرآن وجود دارد، ارزش علم و تعلیم و معلم بر کسی پوشیده نیست، خیرین مدرسه ساز به این مساله پی بردند که سعادت انسان‌ها در گروی علم و فرهنگ است و این خیرین از حدود ۲۰ سال پیش به صورت منسجم فعالیت می‌کنند و پنج هزار زن خیر مدرسه ساز در کشور داریم.

رئیس شورای بانوان خیر مدرسه ساز کشور افزود: با وجود مشارکت گسترده خیرین در مدرسه سازی، هنوز مدارس نیمه تمام بسیاری در کشور داریم و باید بیش از پیش در احداث مدارس در ایران سرمایه گذاری شود.

نیزاری با مشارکت بانوان در مدرسه سازی اظهار کرد: خیرین از تمام توان خود در زمینه اموال برای احداث مدارس هزینه می‌کنند و حتی گاهی بانوان خیر طلای خود را برای تامین اعتبار مورد نیاز احداث مدارس می‌بخشند.

وی خاطرنشان کرد: از آیت‌الله علوی گرگانی درخواست دارم که اجازه صرف وجوهات شرعی توسط مردم در زمینه مدرسه سازی را بدهند، چنین اجازه‌ای می‌تواند در گسترش مدرسه سازی تاثیر داشته باشد.
ارسال نظرات