خبرهای داغ:

تداوم راه شهدا در گرو تبعیت از مقام معظم رهبری است

مادر شهیدان بختی با بیان اینکه راه شهدا حرکت در مسیر ولایت‌فقیه و تبعیت از مقام معظم رهبری است گفت: باید در این مسیر گام برداریم و هیچ وقت نباید راه شهدا را فراموش کرد و با حرکت در مسیر مقام معظم رهبری پرچم اسلام را به صاحب اصلی امام زمان(عج) بدهیم.
کد خبر: ۹۰۱۲۹۴۳
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰
تداوم راه شهدا در گرو تبعیت از مقام معظم رهبری است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سکینه نوری شامگاه پنجشنبه در نخستین کنگره ملی جوانان مدافع حرم که در سالن همایش‌های مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) برگزار شد اظهار داشت: بچه‌های من فدای حضرت زینب (س) شدند، در ابتدای دفاع از حرم ایرانی‌ها اعزام نمی‌شدند، اما پسران من به عنوان فاطمیون به سوریه اعزام شدند.

وی افزود: پسران من برای اینکه بتوانند در سوریه حضور پیدا کنند زبان افغانستانی فرا گرفتند، به آن‌ها گفتند که دو برادر اعزام نمی‌شوند و یکی از پسرانم به عنوان اینکه من خاله‌اش هستم به سوریه اعزام شدند.

مادر شهیدان بختی با اشار به دیدار با مقام معظم رهبری گفت: مقام معظم رهبری به من گفتند که همانند حضرت زینب (س) بودی و برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) همه هستی خود فدا کردی.

نوری بیان کرد: به لطف الهی و بدون اینکه دوره‌ای ببینم زبان افغانستانی را فرا گرفتم و تلفنی با فرزندانم در تماس بودم، پسرانم در مشهد آموزش دیدند و شناسنامه افغانستانی هم گرفتند، اما برای اعزام موافقت نشد و در نهایت به قم آمدند و به عنوان افغانستانی عازم سوریه شدند و در کنار یکدیگر به شهادت رسیدند.

وی گفت: پس از اینکه پسرانم به شهادت رسیدند گمنام بودند و پس از اینکه پیکر آن‌ها را برای طواف به حرم حضرت معصومه (س) آوردند قرار شد به عنوان شهید گمنام دفن شوند، ولی شماره‌ای از من پیدا کردند و با من تماس گرفتند.

مادر شهیدان بختی بیان کرد: پس از اینکه با من تماس گرفتند گفتند که جواد بختی را می‌شناسی و گفتم پسرم است و گفتند که جانباز شده، اما با اطمینان گفتم که به شهادت رسیده است، جنازه‌ها را پس از ۷۵ روز به مشهد آوردند و به دستم رسید همانند حضرت زینب (س) به پیکر‌ها نگاه نکردم.

نوری عنوان کرد: وقتی پیکر پسرانم را آوردند از حضرت زینب (س) خجالت کشیدم، پسرانم می‌گفتند که ما را دعا کن عاقبت به خیر شویم و من این دعا را برای همه جوانان سرزمین می‌کنم.

وی با بیان اینکه راه شهدا حرکت در مسیر ولایت‌فقیه و تبعیت از مقام معظم رهبری است خاطرنشان کرد: باید در این مسیر گام برداریم و هیچ وقت نباید راه شهدا را فراموش کرد و با حرکت در مسیر مقام معظم رهبری پرچم اسلام را به صاحب اصلی امام زمان (عج) بدهیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار