خبرهای داغ:
استاد حوزه علمیه گفت: شهدای جنگ تحمیلی و مدافع حرم در جهاد اصغر و اکبر سربلند شدند و در این مسیر خانواده و پدر و مادر و همسران آن‌ها کمک کردند تا به این درجه رسیدند.
کد خبر: ۹۰۱۲۹۴۵
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸
شهدای مدافع حرم در جهاد اصغر و اکبر سربلند شدند
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام سید حسین مؤمنی در نخستین کنگره ملی جوانان مدافع حرم که در سالن همایش‌های مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) برگزار شد، اظهار داشت: در مراسم بزرگداشت شهیدی مشغول سخنرانی بودم که مردی همراه نوزادی وارد مراسم شد که فرزند شهید بود.

وی افزود: این شهید در محله پایین تهران زندگی می‌کرد، دختر شهید در مراسم گفت که پدر با آبجی کوچکم چه کنم، برای حضرت رقیه (س) سر آوردند و برای من همان سر شما را هم نیاوردند.

استاد حوزه علمیه تصریح کرد: شهدای جنگ تحمیلی و مدافع حرم در جهاد اصغر و اکبر سربلند شدند و در این مسیر خانواده و پدر و مادر و همسران آن‌ها کمک کردند تا به این درجه رسیدند.

مؤمنی گفت: دیشب در مسجد مقدس جمکران نام شهدای مدافع حرم را بردم و همچنین اسم مهدی لطفی نیاسر را بردم و شخصی از مدافعان حرم پس از پایان مراسم گفت که مهدی با حضور در جمکران اذن حضور در سوریه را گرفت و راهی دفاع از حرم شد.

وی افزود: شهید عسگری جمکرانی یکی از شهدایی بود که مراسم وداع این شهید من را متأثر کرد، لحظه وداع فرزند کوچک شهید جمکرانی که نابینا بود دست به پیکر پدر کشید و به صورت خود زد، پسر شهید جمکرانی دست به صورت پدر کشید و با پدر خود وداع کرد.

استاد حوزه علمیه تصریح کرد: شهدای مدافع حرم برای دفاع از حرم حضرت زینب (ع) سر و بدن‌های خود را فدا کردند تا حرم پابرجا بماند و کشورمان امنیت و آرامش داشته باشد.
ارسال نظرات