خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز:

همه طرح های اسرائیل برای اتحاد کردن جامعه جهانی علیه ایران است

امام جمعه تبریز در خطبه های نماز جمعه این هفته، گفت: تمامی این طراحی ها حکایت از این دارد که رژیم صهیونیستی از تمامی ظرفیت های تبلیغاتی و اطلاعاتی خود استفاده می کند تا به اهداف اصلی خود برای متحد کردن جامعه جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران دست یابد. ن
کد خبر: ۹۰۱۲۹۴۷
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم با اشاره به نمایش تبلیغاتی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در هفته گذشته افزود: وی با نشان دادن قفسه ای از پرونده ها و یک مجموعه سی دی مدعی شد که براساس این اسناد جمهوری اسلامی به طور پنهانی در حال ساخت کلاهک هسته ای است.
وی اظهار کرد: نمایش مضحک و تبلیغاتی نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی بخشی از طرح ایجاد جنگ روانی علیه جمهوری اسلامی توسط مثلث آمریکا، رژیم سعودی و رژیم صهیونیستی بود.
خطیب جمعه تبریز یادآوری کرد: مسایلی که نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نمایش خود با خواندن از روی کاغذ اعلام کرد هیچ کدام جدید نبود و همه آن ها در مذاکرات جمهوری اسلامی با 5+1 مطرح و حل شده بود.
حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: آژانس بین المللی انرژی اتمی به عنوان تنها مرجع رسیدگی به این موضوع از هنگام امضای توافق برجام تا کنون 10 بار پایبندی جمهوری اسلامی به تعهداتش را تایید کرده است.

همه طرح های اسرائیل برای اتحاد کردن جامعه جهانی علیه ایران است
وی گفت: نمایش تبلیغاتی آن ها بیش از آن که برای متقاعد کردن جامعه جهانی به برخورد علیه جمهوری اسلامی طراحی شده باشد، دارای مصرف داخلی برای رژیم صهیونیستی است.
امام جمعه تبریز اظهار کرد: نخست وزیر رژیم صهیونیستی و حزب متبوعش در فضای سیاسی داخلی این رژیم جایگاه مناسبی ندارد و با انتقادهای فراوانی از سوی احزاب رقیب مواجه هستند.
حجت الاسلام آل هاشم افزود: نخست وزیر این رژیم تلاش می کند با این نمایش قدری از فشارهای داخلی بکاهد و خود را قهرمان مبارزه با جمهوری اسلامی ایران معرفی کند.
وی یادآوری کرد: این چنین اقدام ها حاکی از هم پیمانی آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی رژیم های عربی منطقه غرب آسیا به سرکردگی رژیم سعودی برای استفاده از هر حربه ای برای دشمنی با جمهوری اسلامی ایران است.
خطیب جمعه تبریز با اشاره به نزدیکی به موعد تصمیم گیری آمریکا در مورد برجام گفت: نمایش نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز در راستای این مساله و ایجاد زمینه لازم برای تصمیم گیری ترامپ علیه این توافق نامه اجرا شد.
حجت الاسلام آل هاشم افزود: جمهوری اسلامی ایران بنا بر دلایل انسانی و شرعی به ویژه فتوای صریح رهبر معظم انقلاب مبنی بر حرمت استفاده از سلاح های کشتارجمعی نیاز به چنین تجهیزاتی ندارد و این موضوع اثبات شده است.
وی یادآوری کرد: این اقدام های مذبوحانه و داستان سرایی ها هیچ خللی در عزم ملت ایران در تداوم راه انقلاب اسلامی و اراده این ملت ایجاد نمی کند.
حجت الاسلام آل هاشم در نماز جمعه این هفته تبریز سالگرد شهادت حسن شفیع زاده، روزهای معلم، کارگر و روز سربازان گمنام امام زمان (عج) را گرامی داشت و از خیران خواست برای توسعه حوزه های علمیه برادران و خواهران در سطح استان تلاش کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها