امام‌جمعه فردیس:

دشمن به دنبال ایجاد ایران هراسی در دنیا است

امام‌جمعه فردیس گفت: دشمن که توان مقابله نظامی و رودررو با کشور ایران را ندارد اقدام به ایجاد ایران هراسی کرده و سعی دارد تصور دنیا را نسبت به ایران تغییر بدهد.
کد خبر: ۹۰۱۲۹۶۳
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر ایمانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه فردیس بابیان اینکه آمریکا باید به تعهدات خود در برجام عمل کنند، گفت: اروپا سعی دارد مسئولان را متقاعد کند تا زیر بار مذاکرات جدید بروند.

دشمن به دنبال ایجاد ایران هراسی در دنیا است

وی افزود: همه ما می‌دانیم که مذاکرات جدید با آمریکا وجود نخواهد داشت و اقتدار ایران هرگز تضعیف نمی‌شود.

امام‌جمعه فردیس ادامه داد: اگر آمریکا از برجام خارج شود کشور ایران نیز از "ال پی دی" که به‌صورت داوطلب در آن شرکت کرده‌اند خارج خواهد شد؛ "ال پی دی" درواقع همان بازرسی‌هایی است که توسط آژانس بین‌المللی هسته‌ای از مراکز هسته‌ای به‌صورت سرزده انجام می‌شود.

ایمانی متذکر شد: ایران تاکنون به‌تمامی تعهدات خود در برجام عمل کرده است.

وی در ادامه در رابطه با دومین اقدامی که ایران پس از خروج آمریکا از برجام انجام می‌دهد، اظهار کرد: دومین اقدامی که ایران خواهد کرد این است که تبادلات اقتصادی با فرانسه را کنار خواهد زد.

امام‌جمعه فردیس متذکر شد: اگر آمریکا از برجام خارج شود ایران مبادلات و تعهداتی که پس از برجام با کشورهای اروپایی به راه انداخته است کنار خواهد زد و خواهیم دید چه ضربه اقتصادی به آن‌ها وارد خواهد شد.

ایمانی بابیان اینکه تمام این موارد کمک می‌کند اقتصاد کشور رشد کند، بیان کرد: لازم است شرایط کافی را برای ایجاد شغل در کشور فراهم‌سازیم.

وی در ادامه با طرح این سؤال که "هدف عربستان و آمریکا از بحث‌ها تبلیغاتی علیه ایران چیست؟" گفت: عربستان میلیاردها دلار باهدف تضعیف ایران خرج کرده و تاکنون به هیچ نتیجه‌ای نرسیده است.

خطیب نماز جمعه فردیس بابیان اینکه ایران مستکبران را به چالش می‌کشاند، تصریح کرد: ایران با روشی که به‌کاربرده است شرایطی فراهم آورده تا آمریکا با شکست مواجه شود.

ایمانی با تأکید بر اینکه آمریکا و عربستان با ایران وارد جنگ نظامی نخواهند شد، اظهار کرد: عربستان و آمریکا مستقیم وارد جنگ نظامی با ایران نخواهند شد چراکه می‌دانند تبعات سنگینی را در پیش خواهد داشت.

وی بابیان اینکه اتاق فکر عربستان دست آمریکا و انگلیس است، خاطرنشان کرد: دشمن سعی دارند در سوریه معاملات خاورمیانه را بر هم بزند و به ایران ضربه وارد کند.

امام‌جمعه فردیس تأکید کرد: دشمنان زمانی که دید توان مقابله با ایران را ندارد پروژه ایران هراسی را به راه انداخته است و سعی دارد بافرهنگ سازی علیه ایران به اهداف شوم خود برسد.

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اینکه طبق شعار سال باید صنایع داخلی را نجات دهیم، خاطرنشان کرد: بهتر است کارگر ایرانی را به‌کارگیریم و فرهنگ خرید کالای ایرانی را ترویج دهیم تا شاهد رونق اقتصاد کشور باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار