مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه درگز:

دشمن برای ضربه زدن به انقلاب به دنبال نفوذ در بین انقلابیون است

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه درگز بیان داشت: یکی از روش‌های دشمن برای براندازی نظام ایجاد تفرقه بین احزاب و گروه‌های مردمی است و موثر‌ترین راه در دست گرفتن انقلابیون و خواص و استفاده از آن‌ها به نفع خود می‌باشد.
کد خبر: ۹۰۱۲۹۸۷
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام داود عبدالهی به عنوان سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک هفته‌ عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج گفت: شرایطی که انقلاب اسلامی در آن به وجود آمد بسیار حساس بود و دشمن از همان ابتدا تا به امروز سعی در براندازی این انقلاب داشته است و  با عنایت خداوند تاکنون موفق به انجام آن نشده است.

وی دشمن را همانند ماری زخم خورده از این انقلاب خواند و افزود: دشمن از هر حربه‌ای برای اینکه انقلاب به ۴۰ سالگی خود نرسد استفاده کرد تا این نظام و انقلاب را براندازد و شکست اسلام را جشن بگیرد، اما به این خیال باطل خود نرسید و اعتراف کرد که اگر انقلاب با همین روندی که در پیش گرفته است به ۵۰ سالگی خود برسد ما را دچار مرگ تدریجی خواهد کرد و از استکبار چیزی برجای نخواهد ماند.

حجت الاسلام عبدالهی گفت: آن‌ها به این نتیجه رسیده اند که نظام اسلامی ایران را از خارج و با جنگ و امثال آن نمی‌شود شکست داد و بهترین راه ضربه زدن به انقلاب از داخل آن است، همان کاری که یهود در زمان پیامبر اکرم (ص) و حضرت علی علیه السلام انجام داد.

وی گفت: یکی از روش‌های دشمن برای براندازی نظام ایجاد تفرقه بین احزاب و گروه‌های مردمی است و موثر‌ترین راه در دست گرفتن انقلابیون و خواص و استفاده از آن‌ها به نفع خود می‌باشد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه درگز گفت: امروز تفرقه را میان افرادی انداخته اند که روزی جانم فدای رهبر سر می‌دادند همان‌هایی که سابقه جبهه و حضور در عملیات‌های دفاع مقدس را داشته اند، کاری را که معاویه با لشگر علی علیه السلام کرد، همان‌هایی که فدایی حضرت بودند و سرباز ولایت بودند با فریب و تفرقه معاویه کار را به جایی رساندند که حتی برای نماز علی (ع) نیز حاضر نمی‌شدند.

وی افزود: امروز رخنه و نفوذ را از همان جا و اشخاصی می‌بینیم که خودشان در رکاب ولایت بوده اند و حتی کتاب در مورد ولایت می‌نویسند، همانند همان‌هایی که پا رکاب حضرت علی (ع) بودند و جانم فدای رهبر سر می‌دادند کاری کردند که امام (ع) آتش بس را بپذیرد و برای آن حضرت تکلیف مشخص کردند.

عبدالهی در پایان گفت: اگر بصیرت نداشته باشیم می‌بازیم و متاسفانه دشمن امروز دیگر از ظرفیت مردم عادی کمتر استفاده می‌کند و هدف خود را معطوف به خانواده شهدا و روحانیت و انقلابیون کرده است تا از درون خود انقلاب به انقلاب ضربه وارد کند.




ارسال نظرات
پر بیننده ها