خبرهای داغ:

مردم به کالاهای ایرانی بیشتر توجه کنند

امام جمعه اهواز گفت: باید حمایت از کالای ایرانی را افزایش دهیم چرا که توان صادرات کشور خوب است به طوری که کشورهای دیگر به ویژه کشورهای اطراف از کالاهای ایرانی استقبال می‌کنند.
کد خبر: ۹۰۱۲۹۹۱
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۸

آیت‌الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری امروز در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه اهواز ضمن دعوت همگان به داشتن تقوای الهی اظهار داشت: به دست آوردن علم و معرفت برای هر مرد و زن مسلمانی واجب است.

وی با اشاره به تعیین روزی برای موضع آمریکا در برابر برجام توسط ترامپ افزود: اگر آمریکا بدعهدی کرد و از برجام خارج شود ما نیز از NPT خارج می‌شویم.

امام جمعه اهواز در ادامه با بیان اینکه در آن صورت جمهوری اسلامی هیچ محدودیتی برای گسترش فعالیت‌های صلح آمیز هسته‌ای نخواهد داشت و با شدت بیشتری به فعالیت‌های هسته‌ای ادامه خواهیم داد، بیان کرد: پس از آنکه از NPT خارج شدیم دیگر بازرسان بین ‌المللی حق ورود به کشور را ندارند.

وی با تاکید بر اینکه بسیج متمم سپاه پاسداران است، گفت: قشرهای مختلف مردم به عنوان بسیج سازندگی در مناطق محروم به محرومیت زدایی و خدمت می‌پردازند و این حرکتی بسیار ارزشمند و والا است.

جزایری به شعار سال اشاره و عنوان کرد: باید حمایت از کالای ایرانی را افزایش بدهیم چرا که توان صادرات کشور خوب است به طوری که کشورهای دیگر به ویژه کشورهای اطراف از کالاهای ایرانی استقبال می‌کنند.

وی با بیان اینکه می‌توانیم بهترین تجارت و مبادلات را با کشورهای اطراف در زمینه صادرات کالاهای ایرانی داشته باشم همچنین به هفته هلال احمر اشاره و تصریح کرد: افرادی که در جمعیت هلال احمر به فعالیت می‌پردازند با تمام وجود در حوادث حاضر می‌شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها