امام جمعه گناباد:

خروج امریکا از برجام اهمیتی ندارد

امام جمعه گناباد گفت: خارج شدن امریکا از تفاهم‌نامه برجام اهمیتی ندارد.
کد خبر: ۹۰۱۲۹۹۴
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت‌الاسلام حسن صادقی‌نسب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گناباد گفت: مثال ترامپ مثل کلاغی است که روی درختی نشسته بود یک‌باره گفت: ای درخت خودت را محکم بگیر که می‌خواهم بپرم درخت جواب داد من آمدنت را احساس نکردم تا چه رسد به رفتنت.

امام جمعه گناباد گفت: آمریکا کی به برجام عمل کرده است تا خارج شدنش از این تفاهم‌نامه اهمیتی داشته باشد.

وی با بیان اینکه ایران نیز در برابر خارج شدن آمربکا از برجام گزینه‌هایی دارد، گفت: خروج از ان‌پی‌تی یکی از گزینه‌هایی است که ایران در قبال خارج شدن آمریکا از برجام پیش رو دارد.

صادقی گفت: از طرفی ایران مثل کشور‌های بی‌غیرت عرب نیست که یک هفته بدون حمایت آمریکا نمی‌توانند دوام بیاورند.

خطیب جمعه گناباد اضافه کرد: ۴۰ سال است ایران اسلامی در پرتو عنایات امام زمان(عج) اتحاد مردم و دولت پشت سر نماینده امام زمان(عج) ایستادگی کرده و بعد از این هم به‌کوری چشم شیطان بزرگ ایستادگی خواهند کرد.

وی با اشاره به تولد امام زمان(عج) در روز گذشته گفت: پیروی از ولایت فقیه، خودسازی، دعا کردن برای خروج امام زمان(عج) و شناخت و معرفت ایشان از وظایف ما در دوران غیبت است.

صادقی مناسبت‌های هفته از جمله روز کارگر روز معلم روز شورا‌ها روز تجلیل از سربازان گمنام امام زمان(عج) را گرامیداشت و گفت: هفته معلم موقعیت مناسبی است که از زحمات معلمین قدردانی شود همچنین سالروز شهادت استاد مطهری که مصادف با روز عقیدتی سپاه است به ما یاد آوردی می‌کند که آثار این دانشمند را مطالعه کنیم و اسلام ناب را بشناسیم.

وی اضافه کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) در کشف دسیسه‌های دشمن نقش فراوانی داشته‌اند که قابل تقدیر و قدردانی است.

صادقی به نقل از رهبر جمهوری اسلامی ایران گفت: همانطور که مقام معظم رهبری در روز کارگر فرمودند خریدن کالای ایرانی تنها راه مبارزه در جنگ اقتصادی علیه آمریکاست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار