خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) گفت: خدا بهترین مزد را برای فداکاری و ایثار شهدا قرار داده و آن خوشنودی نزد پروردگار و «عند ربهم یرزقون» است.
کد خبر: ۹۰۱۳۰۰۲
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام والمسلمین «سیدحسن اکبری» در دیدار با خانواده‌های شهدای روحانی عقیدتی سیاسی سپاه، شهیدان حجت الاسلام «محمدعلی قلیزاده» اولین روحانی پاسدار شهید مدافع حرم و حجت الاسلام «سیدمحسن روحانی» مسئول عقیدتی سیاسی لشکر ۱۷ در دوران دفاع مقدس، طی سخنانی اظهار داشت: خدا را سپاسگزاریم که در ایام پر خیر و برکت ماه شعبان و میلاد امام زمان (عج) توفیق یافتیم به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه، با خانواده این شهیدان  عزیز دیدار داشته باشیم.
وی افزود: شهدا در این مقطع زمانی درس خوبی به ما و همه دنیا دادند که امروز اگر ذلت و رسوایی آمریکا را در دنیا می‌بینیم، مرهون اخلاص و فداکاری آنهاست، خداوند شهدا را ساخته و تربیت کرده و روحشان را به مقامات بالا رسانده است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم خاطرنشان ساخت: خوشا به حال پدران و مادران شهدا که سرمایه گذاری هایشان در تربیت چنین فرزندانی جانانه بود و امروز نیز محکم و استوار ایستاده اند.
وی با بیان اینکه دیدار با خانواده‌های شهدا بهانه‌ای است تا به اجر و پاداش برسیم، تاکید کرد: خدا بهترین مزد را برای اخلاص و فداکاری شهدا قرار داده که همانا خوشنودی پروردگار و «عند ربهم یرزقون» است.
حجت الاسلام اکبری ادامه داد: آقایی امروز ایران اسلامی در دنیا، از برکت خون شهداست و باید از درگاه خداوند متعال بخواهیم تا به برکت شهدا این ظرفیت را به ما عطا کند که در خط رهبر باشیم و مرام شهدا را به تمام دنیا صادر کنیم.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها