خبرهای داغ:
امام جمعه باغ بهادران:

برجام را با خواسته‌های نامشروع دیگری تحمیل می‌کنند

امام جمعه باغ بهادران گفت: دشمنان پس‌ ازآنکه فهمیدند دیگر نمی‌توانند جلوی اقتدار ایران را بگیرند، حال برجام را با خواسته‌های نامشروع دیگری تحمیل می‌کنند.
کد خبر: ۹۰۱۳۰۱۶
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از لنجان، حجت‌الاسلام علیرضا فرهنگ ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه باغ بهادران اظهار کرد: معلمان ما در جامعه از جایگاه مطلوبی برخوردار نیستند و این موضوع ممکن در انگیزه این قشر دلسوز جامعه تأثیر منفی بگذارد.

وی بابیان اینکه دشمنان نقشه‌های کوتاه مدت و بلند مدت پیچیده‌ای را برای دانش آموزان و دانشجویان ما ترسیم کرده است، خاطرنشان کرد: مدیران آینده این کشور همین دانش‌آموزان و دانشجویان هستند و ضروری است تا چنین قشر مهمی از نشخوار‌های غربی مصون بمانند.

امام‌جمعه باغ بهادران با تأکید براینکه مسؤولان مراقب باشند تا بند‌های سند ۲۰۳۰ را به عناوین دیگری به اجرا در نیاورند، تصریح کرد: افرادی درصدد هستند تا محیط آموزشی و معنوی در مدارس کشورمان به یک محیط سکولار و بی‌دین تبدیل شود.

وی با اشاره به بازدید رهبر معظم انقلاب از نمایشگاه عرضه کالای داخلی یادآور شد: حمایت از کالای ایرانی یعنی حمایت از کارگر ایرانی و این موضوع به خودی‌خود توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهد کرد.

خطیب نماز جمعه باغ بهادران افزود: مسؤولان باید زمینه تحقق شعار سال را با حمایت از کارگران و توجه به کیفیت بخشی تولیدات داخلی و ممانعت از ورود کالا‌های غیرضروری به کشور، فراهم کنند.

وی با توجه به رجزخوانی‌های اخیر دولتمردان آمریکا در خصوص برجام متذکر شد: دشمنان پس از آنکه فهمیدند دیگر نمی‌توانند جلوی اقتدار ایران را بگیرند، حال برجام را با خواسته‌های نامشروع دیگری تحمیل می‌کنند.

فرهنگ با تأکید براینکه خروج از npt حداقل واکنش ایران است در مقابله با توطئه‌های دشمن است، تصریح کرد: بازگشت ایران به فعالیت‌های هسته‌ای قبل از دوران برجام و خروج از npt تنها بخش کوچکی از اقدامات ایران در مقابله با خروج آمریکا از برجام خواهد بود.

وی ایستادگی بر روی آرمان‌های انقلاب و ممانعت از زیاده‌خواهی‌های دشمنان را یک اصل اجتناب‌ناپذیر برای دولتمردان دانست و اظهار کرد: مسؤولان داخلی کشورمان مراقب باشند تا با لفاظی‌های آمریکا و اروپا زیر بار برجام دیگری نروند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار