فرماندار بناب در نخستین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان گفت: حدود 36 کیلوگرم مواد مخدر در یک ماه گذشته در این شهرستان کشف شد.
کد خبر: ۹۰۱۳۰۲۴
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، امین رفیعی افزود: این آمار نشان می دهد که کشفیات به مراتب بیشتر از مدت مشابه سال قبل در این شهرستان بوده و تلاش نیروهای انتظامی نیز در این ارتباط دوچندان شده است.
وی اظهار کرد: در این مدت همچنین 68 توزیع کننده مواد مخدر و 120 معتاد نیز دستگیر شده اند.
رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بناب از اعزام 18 معتاد به مرکز ترک اعتیاد ماده 16 تبریز خبر داد و یادآوری کرد: برخی از این معتادان در این مرکز اقدام به ترک مواد مخدر کرده اند.
رفیعی با مثبت خواندن عملکرد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بناب ادامه داد: کارهای بسیار ارزشمندی در سطح این شهرستان انجام شده ولی همچنان در بحث مستند سازی مشکل داریم و نتوانسته ایم اقدام های انجام شده را در قالب کتابچه و گزارش گردآوری کنیم.
وی بر لزوم ادامه تشکیل جلسات و دوره های آموزشی از سوی شبکه بهداشت و درمان، برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر و استمرار طرح پاکسازی نقاط آلوده این شهرستان از مواد مخدر تاکید کرد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر بناب نیز در این جلسه با ارایه گزارشی از اقدام های انجام شده در یک ماه گذشته از سوی نیروی انتظامی این شهرستان گفت: در این مدت 12 طرح پاکسازی نقاط آلوده شهری و روستایی انجام شده و طی آن بیش از 36 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و 68 قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر و 167 معتاد دستگیر و تحویل مراجع قضایی و مراکز ترک اعتیاد شدند.
 رحمان ملکی افزود: در این مدت همچنین 10 دستگاه خودرو توقیف شده و مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر همچنان در اولویت کارهای نیروی انتظامی است.

ارسال نظرات