خبرهای داغ:
به همت معاونت عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه نطنز
به همت معاونت عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه نطنز نشست عقیدتی سیاسی با نام حکمت مطهر به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدمطهری(ره) ویژه کارکنان و سربازان سپاه ناحیه نطنز در محل سپاه این ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۳۱۲۲
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۵:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز،  به همت معاونت عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه نطنز نشست عقیدتی سیاسی با نام حکمت مطهر به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدمطهری(ره) ویژه کارکنان و سربازان سپاه ناحیه نطنز در محل سپاه این ناحیه برگزار شد.

این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین طالب پور مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر 8 نجف اشرف استان اصفهان  برگزار شد؛ وی در ابتدای سخنانش ضمن  تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و همچنین هفته عقیدتی سیاسی در سپاه ، استاد مطهری(ره) را از شاگردان و تربیت شدگان مکتب حضرت فاطمه(س) دانست و افزود: شهید مطهری(ره) از نوابغ قرن و از بزرگان جهان اسلام است و کتابهای ایشان عمیق، پرمحتوا و تاثیرگذار بوده و در اکثر دانشگاه های بزرگ کشورهای دیگر بخصوص جهان غرب و آمریکا تدریس شده و در پایان نامه های فوق لیسانس و دکترای دانشگاه های معتبر دنیا بعنوان کتابهای مرجع و اصلی استفاده می شود و مطالب بسیاری از کتابهای جدید برگرفته از مطالب کتاب های شهید مطهری(ره) می باشد.

وی در ادامه مباحث خود به تشریح سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در اولین روزسال در مورد حمایت از کالای ایرانی پرداخت و هم چنین به بیان دستاوردهای انقلاب در طول این چهل سال از جمله صنعت گاز و پیتروشیمی ، آب و برق ، کشت و صنعت و.. پرداخت ، و در پایان مباحث خود به سئوالات سیاسی کارکنان پاسخ داد.

 درپایان جلسه نیزبه تعدادی از مربیان عقیدتی،سیاسی رسمی جوایزی به رسم یادبود اهدا گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها