به مناسبت گرامی داشت , یاد و خاطره شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در بسیج، از مربیان و مسئولین عقیدتی سیاسی رده های بسیج بندرعباس تجلیل شد.
کد خبر: ۹۰۱۳۱۲۹
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان  مراسمی به مناسبت گرامیداشت  هفته  عقیدتی سیاسی به منظور تجلیل از مربیان و مسئولین  عقیدتی سیاسی  در سالن آمفی تئاتر حسینیه عاشقان ثارالله  در بندرعباس بر گزار شد. در این مراسم حجت الاسلام رستگار مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) ضمن گرامی داشت یاد شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی گفت: شهید مطهری مردی بود که بوسیله ارتباط خود با خدای بی همتا توانست قلب ها را به تصرف خودش در اورد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام سجاد(ع) , با اشاره به ولادت حضرت مهدی (عج) و موضوع مهدویت اظهار داشت:امروزه موضوع مهدویت بزرگترین گفتمان در دانشگاه های جهان است و دانشجویان به دنبال شناخت مهدویت هستند .

حجت الاسلام رستگار بیان نمود : در صدها روایت بیان شده انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور حضرت حجت است و تحولاتی که انقلاب اسلامی ایران در منطقه بوجود آورده , نشانه ای است که انقلاب اسلامی ایران ،انقلاب ظهور حجت است.

دراین مراسم , :از 60نفرمربیان عقیدتی سیاسی , هادیان سیاسی , مسئولین عقیدتی سیاسی و فر ماندهان رده های بسیج تجلیل بعمل آمد

ارسال نظرات