مناسبت هفته عقیدتی سیاسی؛

دیدار پایوران سپاه ناحیه فارسان با خانواده های معظم شهدا فرهنگی

دیدار پایوران سپاه ناحیه فارسان با خانواده های شهیدان احمد رضا معین و راه خدا امیری به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی
کد خبر: ۹۰۱۳۱۵۱
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ جمعی از پایوران سپاه ناحیه فارسان با خانواده های شهیدان احمد رضا معین و راه خدا امیری به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی دیدار و از خانواده های ایشان دلجوئی کردند.

شهید احمد رضا معین فرزند اسداله یکی از شهدای برجسته بسیجی بود که در تاریخ  10 شهریورماه سال 1345 در شهرستان فارسان به دنیا آمد. سپس شهید احمد رضا معین در 1 فروردین سال 1362به عضویت بسیج در آمد. خانواده شهید در ارتباط با فرزندش گفت: خدا خواهی و دفاع از دین خدا از مهمترین انگیزه های جنگ و جهاد در راه خدا است و شکستن مرزهای جغرافیایی و تصرف خاک هرگز هدف نبوده و نیست. فرزندم احمد رضا  نیز  کاملا بر این امر واقف بوده و با هدف دفاع از دین خدا و ولی فقیه خود دست از کار و زندگی خود کشید و به جبهه ها رفت تا ولی فقیهش تنها نماند. ما بازماندگان نیز وظیفه داریم تا راه این شهدا را ادامه دهیم و نگذاریم رهبرمان تنها بماند.

شهید راه خدا امیری شهیدی است که در همان دوران نوجوانی به یکی از سربازان روح الله تبدیل شد و با فعالیت های انقلابی خود امام را در پیروزی انقلاب یاری کرد.شهید در تاریخ5 اردیبهشت ماه سال 1311 در شهرستان فارسان به دنیا آمد . شهید راه خدا امیری در 4شهریور  سال 1361 به عضویت بسیج در آمد و به جبهه های حق علیه باطل شتافت تا امام و امت اسلام را با خون خود یاریی نماید چنین بندگانی هستند که زد خداوند به حق اشرف مخلوقات و مسجود ملائک هستند. داشت که هرگز مپندارید شهیدان مرده اند بلکه زنده هستند و نزد خدای خویش روزی می خورند.

ارسال نظرات