سرهنگ پاسدارحمید یزدانی گفت : معلمی میراث گرانقدر انبیاست و پاسداشت مقام با فضیلت آن بر همه اهل فضل و فرهنگ و آنان که گلی از این بوستان به یادگار برده اند فریضه ای متعالی است.
کد خبر: ۹۰۱۳۱۷۲
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  سپاه فارسان در مصاحبه با خبرنگار بسیج پیرامون هفته عقیدتی  سیاسی در سپاه وبزرگداشت  مقام معلم گفت: دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت شهید مطهری ، بزرگ مردی که نام او نماد مجاهدت بی وقفه در عرصه تعلیم و تربیت است گرامی باد.

وی افزود: به یقین معلمی میراث گرانقدر انبیاست و پاسداشت مقام با فضیلت آن بر همه اهل فضل و فرهنگ و آنان که گلی از این بوستان به یادگار برده اند فریضه ای متعالی است و به یقین یکی از افرادی که تبیین کننده راه اصیل انقلاب اسلامی است شهید مطهری می باشد.

فرمانده سپاه فارسان گفت: مسئولیت سنگینی بر دوش فرهنگیان است، هر چه شغل عظیم باشد، مسئولیت به همان مقدار بزرگ و عظیم است. معلم مسئول تمام مقدراتی است که برای یک کشور پیش می‏آید، مسئول تمام انسانهایی که باید انسان بشوند، مسئول تمام جوان هایی که زیردست آنها باید تربیت بشوند. 

 سرهنگ پاسدارحمید یزدانی از برگزاری برنامه های متنوع به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی درسطح شهرستان خبرداد و گفت: برگزاری نشست های بصیرتی در پایگاه های مقاومت بسیج، دیدار فرمانده ناحیه و کارکنان سپاه فارسان با ریاست آموزش و پرورش و همچنین امام جمعه شهرستان ، تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی در سپاه فارسان ، نواختن زنگ سپاس معلم در مدارس سطح شهر فارسان ، مسابقه کتابخوانی، دیدار با خانواده شهداو فضاسازی در سطح شهرستان وبرگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه فارسان از جمله برنامه هایی هستند که به مناسبت فرا رسیدن این هفته در سطح شهرستان برگزارخواهد شد.

ارسال نظرات