خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی گلستان از دستگیری جاعل حرفه‌ای اسکناس در گرگان خبر داد و گفت: این فرد علاوه بر جعل اسکناس به توزیع و فروش مواد مخدر نیز مشغول بوده است.
کد خبر: ۹۰۱۳۱۹۶
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سردار علی اکبر جاویدان ، فرمانده نیروی انتظامی استان ؛ در خصوص انجام دو عملیات مهم پلیسی طی روزهای گذشته در سطح استان اظهار کرد: از چند هفته گذشته اخبار موثقی در خصوص فعالیت فردی که اقدام به توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان می‌کند به ماموران انتظامی شهرستان گرگان واصل شد.

وی ادامه داد: این گزارش ابتدایی منجر به اقدامات اطلاعاتی و پلیسی شبانه‌روزی ماموران کلانتری 11 انتظامی شهرستان گرگان شد که پس از اطمینان از فعالیت این فرد در حوزه توزیع مواد مخدر اقدامات ابتدایی برای انجام عملیات پلیسی صورت گرفت.

فرمانده انتظامی گلستان خاطرنشان کرد: در هنگام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران قبل از انجام عملیات، ماموران به فعالیت این فرد در حوزه جعل اسکناس نیز مشکوک شدند که پس از جمع‌آوری اطلاعات موثق، با هماهنگی مرجع قضایی مجوز ورود به منزل این فرد صادر و عملیات پلیسی شکل گرفت.

جاویدان گفت: پس از بازرسی منزل توسط ماموران، ماموران یک کیلو و 140 گرم تریاک و یک قبضه سلاح کلت کمری را کشف کردند.

وی اضافه کرد: در ادامه عملیات بازرسی ماموران متوجه وجود یک کارگاه در منزل شدند که در مراجعه به آن کارگاه ماموران موفق شدند سه دستگاه پرینتر رنگی، هفت قرقره نخ اسکناس، دو بسته برگ‌های مخصوص چاپ اسکناس، یک جلد شناسنامه جعلی، 24 بسته اسکناس جعلی 50 هزار تومانی،  500 قطعه اسکناس جعلی 10 هزار تومانی و 2 اسکناس جعلی 100 هزار تومانی کشف شد.

جاویدان بیان کرد: متهم که سابقه توزیع و فروش مواد مخدر را در سابقه خود دارد، پس از دستگیری، برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی گلستان همچنین از موفقیت پلیس آگاهی گلستان در شناسایی و دستگیری اعضای باند سارقان خودرو در استان خبر داد و تصریح کرد: اعضای این باند سرقت از مد‌ها پیش در شهرهای مختلف اقدام به سرقت خودرو، سرقت قطعات خودرو و سرقت لوازم داخل خودرو مشغول بوده که با هوشیاری کارآگاهان پلیس آگاهی استان شناسایی و دستگیر شدند.

جاویدان تاکید کرد: اعضای این باند پس از مدت‌ها کار اطلاعاتی و پلیسی توسط ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان شناسایی و طی چند عملیات پلیسی دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: اعضای اصلی این باند 6 نفر مرد بوده که پس از دستگیری و معرفی مالخری که با آنها در ارتباط بود، این فرد مالخر نیز دستگیر شد و در مجموع هفت نفر در این پرونده دستگیر شده و به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی گلستان تاکید کرد: سارقان در تحقیقات پلیسی به ارتکاب 57 فقره سرقت خودرو، سرقت قطعات خودرو و سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کردند.

جاویدان با اشاره به اینکه خودروی پراید بیشترین انتخاب اعضای این باند سرقت بوده است، گفت: اعضای باند بیشتر خودروهایی را سوژه اقدام مجرمانه قرار می‌دادند که از ایمنی کمتری برخوردار بوده و یا در مکان‌های خلوت و تاریک پارک شده بود.

وی در پایان بیان کرد: این سارقان در صورت ناتوانی در خروج خودرو از شهر، قطعات خودرو و لوازم داخل خودرو را سرقت کرده و بدنه خودرو را در مکان‌های اطراف و بیابان‌ها رها می‌کردند/فارس

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها