خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان زیرکوه گفت: تقویت ارتقای روحیه ولایتمداری، افزایش معنویت و بصیرت های سیاسی از مهمترین وظایف عقیدتی سیاسی است.
کد خبر: ۹۰۱۳۲۰۲
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام عبدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان زیرکوه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج در جمع نمازگزاران نماز جمعه شهرستان ضمن گرامیداشت نام و یاد استاد مرتضی مطهری و هفته معلم گفت: مهمترین وظیفه سپاه پاسداران حفظ انقلاب و دستاوردهای آن می باشد.

وی عنوان داشت: با گذشت قریب به چهار دهه از انقلاب اسلامی ایران به دوست و دشمن اثبات شده است که مقام معظم رهبری با همان بینش و بصیرتی که حضرت امام خمینی(ره) نهضت را شروع کردند کشور را هدایت می کنند.

وی خاطرنشان کرد: هر چند هنوز هستند گروه هایی که به دشمنان تاریخی ملت خوش بین هستند و لیکن ملت ایران هوشیار است و این جمله امام راحل را سرلوحه و ادامه راه خویش قرار داده که "حفظ این پیروزی از اصل پیروزی مشکل تر است".

 عبدی ادامه داد: لذا حفظ انقلاب و دستاوردهای انقلاب که ثمره خون هزاران شهید است یک وظیفه همگانی و در راس سپاه پاسداران می باشد.

وی اظهارداشت: در همین راستا تقویت و ارتقای روحیه ولایتمداری، افزایش معنویت و بصیرت های سیاسی از مهمترین وظایف عقیدتی سیاسی می باشد و لذا حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) می فرمایند " اگر در سپاه پاسداران آموزش های قوی در مسایل عقیدتی سیاسی وجود نداشته باشد دیگر سپاه را به عنوان بازوی توانای انقلاب اسلامی نمی توان مطرح ساخت" و این جایگاه عقیدتی سیاسی در سپاه است.


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان زیرکوه گفت: ما نیز تمام تلاش خود را بکار بسته تا این مسئولیت خطیر را به نحو احسن انجام دهیم با اقداماتی از قبیل برگزاری کلاس های تفسیر، اخلاق، بصیرتی سیاسی در بین کارکنان رده، برگزاری آموزش های بصیرتی سیاسی بسیجیان، ارزیابی تخصصی قرآن و احکام برای کارکنان و بسیجیان عزیز داوطلب برای خدمت سربازی در سپاه پاسداران، اعزام مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی به دوره های آموزشی استانی و کشوری، تلاش در جهت ارتقا معنویت در سپاه وبسیج و پیشگیری از وقوع جرایم و... برشمرد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها